Bir erkek sinirliyken nasıl yaklaşılmalı ön yargıyla yaklaşmayın lütfen?

4 aydır flört ettiğim birisi var ama flört dediğime bakmayın sevgili gibiyiz bi farkımız yok 3 gündür aramız kötü onun yapısı sinirli sinirliyken karşı tarafın açıklama yapmasını ya da konuyu açıp uzatmasını sevmiyor daha çok geriliyor sinirleniyor o konu kapansın sinirim kendiliğinden geçsin öyle konuşalım dite düşünüyor ben bir şeyleri yanlış anladı diye düşünüp bu 3 günde sürekli konuşmaya açıklama yapmaya çalıştım o konuşmak istemediğini söylediği halde yaptım ama kötü bi amaçla değil oda bana ben olay büyükmüş küçükmüş diye bakmıyorum sadece ileride ne olacağını bilemeyiz ama şu an böyle bir şey yaşandıysa ileride de buna benzer bir şey yaşanabilir şu an sadece konuşmak istemiyorum dedi sinirim geçince konuşmak ister miyim istemez miyim bilmiyorum sende bi beklenti içerisinde olma dedi (bunu neden demiş olabilir) geçmişten kaybaklı galiba bir şeyi bir kere değil 2-3 kez yaşayonca yine yaşarım korkusu var hep bende dedim her şey hep iyi ya da hep tartışmalı gitmez diye başka bi anlam çıkarmayın lütfen

Bir erkek sinirliyken nasıl yaklaşılmalı ön yargıyla yaklaşmayın lütfen?
Cevapla