Asker sevgilimle ayrıldık ama çok az kaldı gelmesine onu karşılamak istiyorum, sizce ne yapmalıyım?

şu an ayrıyız , gelmesine 2 ay kaldı ve çok özledim ve seviyorum onu beklemeyeceğimi düşünüyordur belkide amacım tekrar barışmak veya ona yalvarmak direnmek değil sadece görmek istiyorum belki de kendiliğinden o yumuşar ve o ister bilmiyorum. Ama karşılamak istiyorum bu ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum tekpisinden de korkuyorum açıkçası sizce ne yapmalıyım?

Asker sevgilimle ayrıldık ama çok az kaldı gelmesine onu karşılamak istiyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla