Ay bide ergen gibi sayfalarına birbirlerinin nicklerini yazıyorlar. Bu sitede herkes herkesin eski sevgilisi bu nasıl mide yahu🙊

Ay bide ergen gibi sayfalarına birbirlerinin nicklerini yazıyorlar. Bu sitede herkes herkesin eski sevgilisi bu nasıl mide yahu🙊

Yazdığın detaya öldüm😂😂😂Gerçekten herkes birbirinin eski sevgilisiyle çıkıyor bu sitede. O nick yazanlardan konuşmuyorum bile djdkdmd. Ya yarın bir gün ayrıldınız o nicki yeniden silip başkasının nickşni mi yazıcaksınız😂😂😂Site değil konya ovası mübarek🤢🤢İnsan da az bi karakter olur, mide olur ya. Ergen sevgili tiplemelerinden gına geldi
Ayy cidden kusalımm aşko midem bulanıyor ergenlerden🙊
Ben büyük konuşmayım ama kimseyle ne arkadaş olurum ne sevgili. Burada herkes anonim. Ne kadar güvenilir olabilir
Cevap
18Cevap
Büyük konuşmak istemem ama hayır
Ben bir şey düşünmüyorum sevgilisi olanlar genelde her yerde reklamını yaptıkları için pek hoş bakmıyorum onlara karşı.
Yer, mekan, site değil uyum önemli ve uyum olduktan sonra gerisi önemsiz.
Evlenenler bile var, bilmiyorum yani bir şekilde insanların kafası uyuşursa her yerden tanışabiliyorsun bu zamanda.
Size hak veriyorum. ama çok nadirde olsa iyide vardır mutlaka
Gerçek aşkın kimi nerde ve nasıl bulacağını kimse bilemez. O yüzden eğer kafam uyuşursa niçin olmasın.
bir şey düşünmyorum, ama sevgili yapmam çünkü geneli evli, nişanlı veya sevgilisi var
Olurum bu arada. Önemli olan düzgün kişilikli biri olması
Kimle sevgili olduklarını sorgulamıyorum ki düşüneyim, olmuşsa olmuşlar, napim.
cut.
Herkes ne isterse yapsın.
Ben yüz yüze tanışmadan bisey yapmam.
Senin gibi güzel birisi ise seve seve yaparım 😊👍
yani olabilir ama böyle birbirlerini reklam etmelerini saçma buluyorum
Tipsiz erkek yapamazki. Ben yapamam mesela. Tip senin icin onemli mi?
asla yapmam soru sormak/cevaplamak için açtım zaten
Mutluluklar dilerim herkesin kendi hayatı.
Olmazdım bu arada nickin ne kadar güzel💞
Seninle hep konuşmak istiyordum nasip olmadı 😄🤧
Ahahahs biraz gizemli olmak istedim ama takip isteği atabilirim sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı ender insanlardan birisin💞
Attım😄
Vanes olan
Bir geri dönüş yapsaydın hahahad
O kadar zarifliğine borçlu olarak teşekkür edecektim😌
Cook kisiyle gorustum
Ne güzel söyledin ya 👏
Aynı şehirde olursak neden olmasın
Evet ama Çok zor
Olan oluyor :/
Ezikler vallahi
siteden sevgili oldum fb oldum hersey oldum
Yapmam asla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar