Yani 2 kere olması önemli... hiç şiddet görmeyen veya sadece 1 kere şiddet görenlere değil en az 2 kere aynı erkekten şiddet görenlere soruyorun
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hayır. Öyle erkekler 2de yapar 200de
İşte ben 1 kere dayak yiyince bırakmamış kadınları merak ettim... sen hiç dayak yemedin herhalde
Yok çok şükür
Çok şanslısın
🙏🙏🙏🙏
Ben o kadar değilim... evliliğinin işk yılında 5 kere sopa yedim... çoraplarımı çılarttırırp ayaklarımın altına altına 40 defa vurdu oklavayla
Neden buna müsaade ettin
Sonra durdu çünkü sözünden çıkamaz oldum... ne sigara ne alkol, ne de bu alışkanlıkları olan eski arkadaşlar
Şimdi hayatında mı hala
Müsaade etmek derken... müsaade istemiyordu ki?
Evet dedim ya 3 yıldır dövmüyor
Çekip gitmek tepki koymak, engellemeye çalışmak, şikayet etmek, gerekirse nefsi müdafaa, gerekirse aynısını ona yapmak
Ya 10 dakika içinde ellerim arkadan ayaklarım kanepenin kenarına bağlı buluyordum kendimi... sonra alıyor sopayı eline... artık hangi yasağını çiğnediysem anlata anlata, tövbe ettire ettire ve kaç sopa saydıran saydıra
ben çok şımarık başına buyruk biriydim... Babam da ölünce bu kız okumaz dediler yakışıklı bir oğlan gösterdiler
Çık da takılıklı olduğu için aşık gibi oldum ben kendime uydurururm dedim ama evlendikten sonra söz geçirmek kendi hayatıma uydurmak filan şöyle dursun beni muma çevirdi... tabi o kadar alışkanlıklarım var bağımlılık derecesinde sigara mesela
O sopa bittiğinde neden çekip gitmedin? Her şeyi yapabilirdin
Umarım bir daha yaşamazsın bunları
Ailem evlendirdi ve benim hakkımdan ancak o gelir diye evlendirmişlerdi... bir de utanç verici ama bu falaka şeklinde dayak normal tekme tokat dayak gibi değil. dayak atana öyle bir psikolojik üstünlük veriyor ki sorma... o ilk dayaktan sonra ayaklarımın altına baktım yara bere vardır zannediyordum canım çok yanmıştı ama en ufak iz bile yoktu. Adam döverken o kadar kontrollüydü ki yani onun sözünden çıkmayınca kötü 1 şey olmayacağının mesajını net şekilde veriyordu
O sopayı alıp onun gtüne sokmak lazım, gerçekten çok sinir oldum. Bunu sana yapmasına izin verme Bi daha o da normal insan sen de
Ya işte o sigarayı 4 falakada bırakırdı ya... bu ladar büyük bir alışkanlığı günde 2 paket içiyordum hiç direnemedim :( bunu görünce ne yaptı biliyor musun?
Ne yaptı
yarayınca bir gün geldi dedi bak ben senin bu konuda artık yapılacak bir şey olmadığını anlaman çok kısa sürdü bunu bunkadar kolay idrak ettiğine göre okulunu da zamanında bitirmen için bunu kullanmaya karar verdim dedi... hazır sopanın tadını almışken bu hızla okuldan da mezun olmanı istiyorum dedi... ve yoğun 1 ders programı yaptı. Kafanı kaldıramıyordum çünkü çok dersim vardı alttan. Sınavdan hedefin altında kalırsam döneceğini falakaya yatıracağını biliyordum
(Devam) bir kere 50 almam gerekirken 47 aldım diye bile yatırdı falakaya dövdü. Geçenlerde bir kere dedim sen ne zalimsin insan karısını 3 puan için döver mi? Cevabı o kadar yıkıcı oldu ki... bak dedi... o sınava çok çalıştın evet ama hedeflere ulaşıp zamanında mezun olman için çok değil çok çok çok çalışman ve 50yi değil 70'i hedeflemen gerekiyordu... Peki o gün o cezadan sonra bir daha hedefi tutturamadığın sınav oldu mu? cevabın HAYIR olması o kadar kötü hissettiriyor ki
Abla kusura bakma ikinizin de yardıma ihtiyacı var. Falaka ile iş mi olur. Size iyi günler diyorum
Ya ben çok büyük değilim sizden... yaşım 23 aslında
O hayatından çok memnun neden yardıma ihtiyacı olduğuna ikna olup doktora gitsin ki?
evet bu adam beni dövmek için bahane arasaydı evet kötü bir adam oldupu ve zulmettiği için bir an önce kaçmam gerekir derdim. Ama söz dinleyince zararlı bir şey yapmayınca gayet de nazik olan bir erkeği sırf yanlış bildiği şeyi şiddet kullanarak engelledi diye kötü ruhlu psikopat insanlarla aynı kefeye konabilir mi? Konmaz demiyorum, yani adamı veya şiddeti savunuyor değilim ama işte olaya "şiddet her türlü kötüdür" klişesiyle bakmak çok ikna edici gelmiyor
Bir defasında "neyin yasak olduğuna neden sen karar veriyorsun" diye sormuştun buna benim çürütmek için bir karşılık veremediğim bir cevabı olmuştu...
Bak dedi... elbette ki herkesin düşünceleri farklıdır benim zararlı gördüğümü faydalı bile görebilirsin hatta sana göre sigaradan uzak durmak zararlı olabilir ve benim de sigara içmem gerektiğini düşünebilirsin ama işte aramızda şu fark var. Ben senin elinde sigara gördüğümde seni falakaya yatırıyorum ve sen bu dayağı yememek için günde 2 paket sigarayı çok azalttın ve eninde sonunda bırakacaksın... ben şimdi bunu bu şekilde sağlayabiliyorsam o zaman sırf senin biraz canını yakmamak için seni kendi haline bıraksaydım o zaman engelleyebilecekken engellemediğim şeyin sonuçlarından sorumlu olurdum. Sen kendi doğrularını bana ancak tavsiye edebilirsin daha fazlası zaten imkansız. O zaman tavsiyeni vermekten öte bir sorumluluğun olamaz ama işte ben bunu yapabiliyorsam o zaman yapmamanın sonuçlarından ben sorunlu olurum... dedi... bunu çürütmek için ne söylenebilirdi?