Güncellemeler
+1 yıl
yani ikiside iyi bi yanlisini gormedim ve ciddiler
biri 26 biri 28 yaşında
ben 21 yaşındayım
biri 26 biri 28 yaşında
ben 21 yaşındayım
Güncellemeler
+1 yıl
biri bakir biri tecrübeli bu arada
şu an konuştuğum iki kişi var ikisininde gayet karakterleri düzgün ama biri daha yakışıklı biri daha ortalama altında
siz olsanız hangisini seçerdiniz peki
biri daha genç biri daha olgun bu arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hangisine karşı yakınlık hissediyorsan onunla ol. İkisine de aynıysn karakteri daha olanı seç ya da
ikisine de ya ama biri 26 yasinda daha ortalama tipli digeri daha tipsiz 28 yasi
26 iyi gibi bence öyle hissettim bilmiyorum. Olgunluk yaşla da olmuyor. Tanı. Kararsizsan karar verene kadar ikisini de tanı umut vermeden
28 olan cinsellik konusuyor cok sey yasamis
26 ben gibi bakir utangac yani
ikiside evlilik dusunuyor
Tipe verirler genelde tipi iyi olanlarda şerefsiz olur sonra onların peşinde ağlarlar sürekli
hayir biri ortalama tipte digeri daha olgun ve tipsiz biraz
26 yaşındaki yakışıklı mı
o ortalama digeri daha olgun ve tipsiz
26 tabi ki
Yav kiz olmak zor derler bide ne guzel iste sec begen al biz ise hep sap kalalim
Şu düşünce yanlış tipsiz olan karakterli olacak , yakışıklı olan karaktersiz olacak. İkisini de tanı madem seç birini. Ama diğerlerinin de haberi olsun seçenek olarak tanıdığını
nasil olucak ki ama kafam karma
En çok hangisi aklına geliyorsa onunla devam et
Karakter daha ön planda
ikiside karakterli ciddiler ama biri daha olgun tipsiz digeri daha ortalama tipte genç
kafanı karıştırayım. Benimle de konuş :D
O kadar büyüğü boş ver sonu olmaz
hangi buyugu gayet makul yaşlar
İkisine de bakarım
karaktersiz degilim biriyle devam edicem ama hangisi ya of
İkisi dr srnin için büyük değil mi sence hele ki 28 yaşında olan
asiri iyi anlasiyoruz ben bayagi olgun biriyim yani hayatta cok sey gordum diger yaslar sanki cocuk egitiyomus gibi hissediyorum
Sen bilirsin düşün kararını ver birini seç
annemde tipsiz olan olsin seni ezmez diyo ama cinsellik konusuyor benle
Bırak onu brnce hayırsız geldi bana
hangisi
Tipsiz olandan
Tip bu kadar önemli mi kizlar icin? Kezban cok ulkede malum reddetmeyi seviolar
Tip değil ki hoşlanıp hoşlanmamak önemli. Rededince kezban olunmuyor ama rededilip b. k atılırsa bunu yediremeyip kadınlara sallıyorsa asıl o kişi kezbandır
yok olgun olan tipsiz olan cinsellikten bahsediyor digeri duygusal haberin olsun
Hangisi sana yakin geliyorsa onunla devam et bacim tipi mipi sallama
@hiickiiimse9 aynen sen öyle dedin ya hepimiz üzüleceğiz sanane ya sanane ister tipe bakarım ister karaktere ister sadece tipe bakarım sanane ki
Tamam istedigine bak buraya gelip aglama sonra ama
arkadaşlar sakin ya
Ağlayan yok zaten sana ne oluyor
Kimin -200 belli
Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokma @hiickiiimse9