Güncellemeler
+1 yıl
Çocukca geliyor bana ben izin vermezsem oda bana vermez ne yani kız arkadaşımla oturup bi kahve içip sohbet edemez miyim adam da kadında çok sorgulamamalı güvendikten sonra nereye kimle ne zaman gelicen vs çok böyle abartı kaçıyor kişi zaten arkadaşımla buluşcam diyosa hayatındaki arkadaşlarını bilirsin erkek varsada yoksada bilirsin zaten çok sorgu soru da çocukca geliyor bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Normal olanı bu zaten. Öyle tipler birbirini boğmak için evleniyor. Hayatlarını zorlaştırmak için.
gerçekten öyle ben çok soruda sormam sanki yalan söyleyecek bi insan sorunca gerçeğimi diycek direk mesela o yüzden arkadaşımla görüşcez dese tamam aşkım derim geç kalma nereye nerde buluşcanız demem gereksiz yersiz laflar ya abartı geliyor
Şöyle bir gerçek var ki yapmak isteyen insan her türlü yapar. Karakteri düzgün insan seçmek de bu yüzden önemli. Evlenince vıcık vıcık nasıl yaşıyorlar aklım ermiyor.
Yani sanki ben adamı dışarı salmadım diye yapmaktan vazmıgeçecek aklına koymuş olması aldatmayı yapmış olmasıdır hani düşün dışarı çıkıcak bi kızla buluşacak aldatıyo beni misal ben salmadım dışarı ama o onu yapmış zaten kızla konuşmuş aldatmaya yönelmiş yapmış bi nevi ben salmadım diye yapmadımı oluyor? O yüzden kimseyi kısıtlamam içinde olan illa yapar salsanda salmasanda ben netimdir bi kahve bi arkadaş bi eş bide ailem olsun yeter
Son cümlene katıldım. Gerçekten yeterli o kadar insan.
Değil mi ama aynen 👏katılıyorum o ne öyle hakikaten sıkıcı ayrı zamanlar gerekli ikisinde ilişki kalitesi için
gerçekten öyle ben çok soruda sormam sanki yalan söyleyecek bi insan sorunca gerçeğimi diycek direk mesela o yüzden arkadaşımla görüşcez dese tamam aşkım derim geç kalma nereye nerde buluşcanız demem gereksiz yersiz laflar ya abartı geliyor
Evlilikte birbirlerinin narsist isteklerle birtek ben sadece ben olayım başkası olmasın benim yönetimim ve denetiminden çıkmasın düşüncesi hastalıklı bunaltıcı sağlıksız gorusmeli çiftler kendilerine ait veya ortak arkadaş çevresiyle nasıl isterlerse ayrı zamanlarda olur aynı zamanlar olduğu da olur tercihlerine kalmış ayrı zamanlar mutlaka olmalı !!!
Güven güven güven konu kapandu
Çok doğru güven olduktan sonra bunları yapmazsın ki ben güvenmesemde yapmam beni aldatıcak ben dışarı salmadım diyemi engellemiş olcam telefon cart curt var yani yapan yapar ben kimseye sınır koymam o kendini biliyorsa yapmaz ben yapmam mesela
Bende oyle düşünüyorum ama maalesef. Ki günümüz ilişkileri çok saçma ben evlenmiycem olmuyor yapamıyorum netim yani uzun ilişkim yürümüyor
Aynı fikirdeyim.
Çocukca geliyor bana ben izin vermezsem oda bana vermez ne yani kız arkadaşımla oturup bi kahve içip sohbet edemez miyim adam da kadında çok sorgulamamalı güvendikten sonra nereye kimle ne zaman gelicen vs çok böyle abartı kaçıyor kişi zaten arkadaşımla buluşcam diyosa hayatındaki arkadaşlarını bilirsin erkek varsada yoksada bilirsin zaten çok sorgu soru da çocukca geliyor bana
Öyle kesinlikle insanı darlar böyle davranışlar