Paronyaksın 🤣 bence sadece denk geldiği için bakıyorlardır. Aşırı tipsiz değilsen dediğin şey pek mümkün değil. Sadece olay boysa, ben de bakıyorum bazen dışarda birbirinden çok uzun erkekle çok kısa kız görünce direkt göze çarpıyor. Kıskançlıktan veya yakıştırmamaktan değil yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Çocuğun kısmetini kapatma
banane🤠
Niye bakayım ki? Bakılacak bir durum değil.
liseli kızlar bizi yiycek gibi bakıyolar da 😭😭😭
Cok kotu bu kadar fark
arkadaşım 183 çıktı ben de 160 çıktım bugun kendimiz ölçtük , omzunun biraz üstüne geliyorum işte
Aaaa o kisalmis sen uzamissin sjhsjs simdi ideal fark iste
ya zaten 183 üm diyodu da ben daha uzundur diye 186 falansın diyodum, bikaç cmle ideal mi oluyo ki farkedilmez bile o kadar fark
Saka yaptigimi anlamadin galiba yine cok fark max 15 cm olmali
160 a 180 olsa bari
Olmaz kurtarmaz siritiyor 165 180 olur
aynı şey aw ksösğspdbps 165 olamıycapıma göre🥺🥺158-178 olsun ozmn kwödpsnhdmdh
Yav pazarlik mi yapiyorsun dhdjdjdb olmaz didim OLMAZZZZ izin vermiyomm
195 ler 190lar istedi beni de ben istemedim 180 olur o yüzden smsöspdnhdpsödgsms
Seni ne doktorlar (190) ne muhendisler (195) istedi de sen gittin bakkal amcaya demi
yok ne doktorlae ne mühendisler istedi ama kimseye gitmedim daha 🧐 kendim mühendis olmaya kara verdm kwmspaödhsğ
Çok uyumlusunuz maşallah :)))
dalga geçme😪😪😪
ama sen çok kısa değilsin. İdeal boydasın
Toplumsal olarak ideal boydasın
o da öyle söylüyo sen idealsin diyo ama gidip uzun manit yapıyo😡😔
ahahah :D
Sende git uzun manita yap o zaman
195 biri yazmıştı okuldan buluşucaktım ama kişiliği kötüydü boyu da aşırı uzun zaten öyle çok kötü durur
Yanı bn boyum 1,92 şu an hayal ediyorum senle :D
192 arkadaşım var çocuga bakarken boynum ağrıyo iletişim kuramıyoruz şsöxjsödbdmhsd
ahahaha :D senle beraber oldum telsiz kullanırdık desene :p
konuşmak için bağırmam gerekirdi kwöxğsmdbapmsh
Bende senı görmem için dürbüne ihtiyaç duya bilirim hahaha :D
😔😭😭😭
Şaka yaptım O. o
üzüldüm ama 😔
Üzülme sen çok tatlı sevimli bir cadısın :))
Bakmam
adamm
Gayet normal bişey ben 1.73 sevgilim 1.77 boyunda bir kızdı boya takilmam takılan insanla da muhatap olmam
Evet
niye ki
yakışmıyo gibi mi düşünüp bakıyosun
Baska ne düşünebilirim ki abi kardeş mi
olumsuz mu düşünüyorsun onu soruyorum
Yo neden olumsuz düşüneyim olumsuz düşündürtecek ne var ki
ne biliyim kızlar kötü bakıyo yani korkuyom keöxpsnhxpsmshd
kaşlarını çatarak mı bakıyorlar. kötü bakmaktan kastın nedir sdplfşd
kıskanç gibi ya da beni onun yanına yakıştırmıyomuş gibi
Paronyaksın 🤣 bence sadece denk geldiği için bakıyorlardır. Aşırı tipsiz değilsen dediğin şey pek mümkün değil. Sadece olay boysa, ben de bakıyorum bazen dışarda birbirinden çok uzun erkekle çok kısa kız görünce direkt göze çarpıyor. Kıskançlıktan veya yakıştırmamaktan değil yani
yok tipimde sorun yok neyseki sşöxksöskdös
Ne mutlu sana öyleyse kral
Neye bakcaz
bilmem kızlar bakıyo, yakıştırmadıkları için mi bilmiyorum
Onlar herşeye bakıyo
Normal yani bakarım
Baksınlar nolucak