Kızlar beğenmedikleri erkeklere abaza diyor, uzun boylu yakışıklıysa ne yaparsa yapsın sapık abaza olmuyor. Haksız mıyım?

Kızlar beğenmedikleri erkeklere abaza diyor, uzun boylu yakışıklıysa naparsa yapsın sapık abaza olmuyor onlara göre, haksızmıyım?

Kızlar beğenmedikleri erkeklere abaza diyor, uzun boylu yakışıklıysa ne yaparsa yapsın sapık abaza olmuyor. Haksız mıyım?
Cevapla