Kaç kızla buluştum bir türlü ilişki boyutuna geçemedim. Sorun bende mi?

Anlamıyorum artık ben gayet net dürüst bir şekilde konuşuyor ve davranıyorum.

Ve bütün buluşmalarda hiç birine hesap ödetmedim. Sosyal media üzerinde ya da telefon mesaj atıyorum ikinci buluşma için bir şekilde gerçekleşmiyor.

Kaç kızla buluştum bir türlü ilişki boyutuna geçemedim. Sorun bende mi?
Cevapla