Sevgilime ilk adımı hep ben atıyorum, niye böyle yapıyor, sevmiyor mu?

Sürekli buluşmaları ben ayarlıyom hatta onda da çoğunlukla bulusamiyoz binbir bahane uyduruyo. Mesele arkadaşları olunca çıkıyor ama dışarı. Bide ben bulusamiyoz ozluyom diyince de illa buluşmak şart mı kalpler bir olsun yeter diyodu. Buluşunca da sadece ben sarılmak öpmek istiyodum ve yapiyodum. Ben sarılmadan sarilmiyodu bile. Lafa gelince ama seviyorum diyodu. Sizce nedir bu işin aslı? Hatta bi ara 6 hafta gorusemedik sürekli bahane uydurdu bende anlayışla karşılamaya çalıştım. En iyi gorusmemizde oturup kahve içiyoduk sonra eve gec kalmayim diyip gidiyodu direk. Hani bilmiyorum ben çok seviyodum dokunmak öpmek koklamak istiyodum. İnsan sevdiğine bunları yapmak istemez mi hani kız her dediğimi de yanlış yere çekiyordu utanıyodum bir sürü. Ama öğrendim ki erkeklerle alkol masalarına oturma planları vs yapmışlar her erkeğe yavşamış falan. Hatta küs olduğumuzda gelene geçene bakıp şu iyiymiş falan diyomuş. Yani küs olduğumuzda dışarı çıkıyormuş ve geç gidiyormuş eve. Ben ayrıldım tabi kızdan. Ama bu kız beni sevmemiş mi hiç ben burdan bunu çıkarıyorum doğru muyum?
Sevgilime ilk adımı hep ben atıyorum, niye böyle yapıyor, sevmiyor mu?
Cevapla