Sanırım evlensem tartışmam sakın bir yaşam sürerim hayat kavgası boş yani üç beş kuruş için vır vır eden insanı 2 dakika da kapının önüne koyarım hayatı stressiz yakalamak varken boş şeyler yüzünden tartışmam zaten kısacık ömür yaşadığım her an stres bir de kavga gürültü çekemem.
eğer bir şeylere bana kızdıysa ve sakin kalıp özür dilerim diye sırnaşıp affettirmeye çalışıyorsam kendimi gerçekten hatalıyımdır , eğer yine bir şeyleri kıskandıysa ve bu duruma susuyorsam bu onu çok sevdiğimden ve ona itaat etme zamanımdandır
ama eğer haklıysam sevsem bile karşısında ejderha bulur beni hiç bir şey susturamaz yani