Metroda karşımdaki kızın ağzı kokuyordu. O zamana kadar kızlara karşı baya istekliydim ama orada söndü bütün bu arzu. Bir haftadır da gram çekmiyor.
Artık kız görünce sabah sabah ağzı nası kokıyodur diye düşünmeden edemiyorum 😔
Evet normal
Hayır saçma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ehehehe 😂
İnsanın ağzı bazı durumlarda kokar sonuçta insanız ya hani
Yo bence kokmamalı kokan bakımsızdır😌 insanlar bakımı sadece makyaj sanıyor oysaki...
O an bakım yapabilecek durumu olmamış olabilir
İnsanları rahatsız etmemeli ve kendi de o şekilde mutlu olmamalı bence
Farkında değildir belki belki sen bile farkında değilken birileri senin hakkında böyle düşünmüş olabilir
Sen niye savunuyosun kızı sktkrky
Kızı savunmuyorum insan evladiyiz diyorum olmuş olabilir diyorum bir hata gibi düşün hani hata yapabiliriz ya
İvit😒
Ve sana hak vermek içimden gelmedi ağzı koktu diye küçük görmek biraz itici
Ya tamam belki bi sağlık sorunu vardır ona bişey demiyorum ama insan bakımına önem vermeli kimseyi rahatsız etmemeli
Yani o insan kesin dişlerini fırçalamamıştır o gün
Olabilir buda ihtimaller içinde lakin küçük görmemek kinamamak gerekiyor degilmi hani başımıza her an her şey gelebilir Allah korusun başına bir şey gelse acilen metro ile gitmen gerekse hani bakimmi yapcan yoksa koscanmi
Diş fırçalamak okadar zor olmasa gerek😏
Diyelimki sevdiğin birinin başına bir şey geldi sabahın 6 sında sana haber geldi napcan ay dur bı disimi fircalayim ondan sonra mı çıkayım evden dicen icinden
Ne alaka şimdi böyle bişey demen
O gün o insan belkide bı sebepten dolayı dışını fircalamaya vakti olmamış olabilme ihtimali de var diyorum hani faniyiz hani insanız Dünya hali ya hani nolur nolmaz bir şey olur olduğun yerde zıplar uçar gidersin koşa koşa. Benim derdim o şahsı savunmak değil senin ön yargini kırmak
Ben dediğimin arkasındayım her zaman ve haklı olduğumu düşünüyorum
Elbet birgün anlarsın
Öyle olsam kendimi kınarım😏😒
Kınama işte ne kendini ne başkasını sonuçta insanız
Evet insanız bakımlı olmalıyız her zaman
Bakım ı dusunene kadar daha ciddi şeyleri düşünmek daha sağlıklı
Bakımı da düşünmeliyiz ama
Tabi düşünmeliyiz ama sıkıntılı durumlar da olabiliyor
Olmamalı ama
Sıkıntılı zamanlar olmamalı diye bir kavram yok insan evladı yok yok hayat bu hayat sen ben faniyiz nefse dayalı insanlarız gelmiş bana olmamalı diyorsun oluyor işte oluyor.. Kalkmış insanların dedikodusunu bakımını burada konu ediyorsun yav insan bu insan olabilir bir hata olmuş olabilir istemeden seni rahatsız etmiş olabilir.. Bilerek yapmış gibi konuşuyorsun.. Şu dünyada ne hükümdarlar hata yaptı bizmi yapmicaz saçma sapan konuşuyorsun. Belkide durumu yok insan evladı icindemisin biliyomusun neler yaşadığını belkide sen birçok kez toplumu rahatsız ettin haberin yok. Bakım diye diye kadınlar tam bazı erkeklerin istediği gibi hoş görünmek için abartılı elbiseler seçiyorlar hatta hiç giyinmiyorlar apaçık tabiri budur insan evladı anladinnn. Görüntü kirliliğinden başka bir şey değil bu durumlar bende bundan rahatsızım migdem bulanıyor cezbedecegiz diye o göz de olmayan insanları rahatsız ediyor ve beni de rahatsız ediyor igrenc geliyor bu bana. Böyle deyince de diyorlarki biz böyle giyinmeyi seviyoruz bakmayın rahatsız olmayın ben o metroda isem gözünlm elelebet çarpar sen nasıl o kokuyu almissan benimde gözüm mini etekli ye çarpar kadınların orasını burasını görmek zorunda mıyım ben nefsimle niye oynatayim niye durduk yere günah işliyorum o tür kadınlar yüzünden bende bunu insanlara anlatamıyorum. Tutturmuslar medeniyet insanlar medeniyet in anlamını dehistireli o kavramı yanlış anlayali çok uzun yıllar olmuş degistiremem. Hafi kurtar beni bu görüntü kirliliğinden bende bundan rahatsızım toplumu kimsenin rahatsız etmeye hakkı yoktu ya hanihadi kurtar bu durumdan beni sergilemesinler sokaklarda orada burada namahrem bölgelerini rahatsızım sen nasıl bir şeylerden rahatsizsan bende bu tür şeylerden rahatsızım hadi duzeltsene.. İnsanlar her dakika hata yapıyor koku ya kadar sabah olur, akan suda durmaz akar gider geç bu saçma sebepleri..