Aldattıktan 1 sene sonra dönen erkek pişman olduğu için mi dönmüştür?

Ayrılmamızın üzerinden 1 sene geçti. Bu süre boyunca hiçbir şekilde birbirimizle iletişim kurmadık, haber dahi almadık. Geçen akşam iki kere üst üste aramış açmadım tabii ki. Ama ondan sonra da ne bir mesaj ne başka bir sey hicbir sey yapmadı. Aramaya cesareti olan bir insanın mesaj atıp düşüncelerini de söylemeye cesareti olur diye düşünüyorum. Şimdi bu ne yapmaya çalıştı?
Aldattıktan 1 sene sonra dönen erkek pişman olduğu için mi dönmüştür?
Cevapla