Aşk konusunda yaşıtlarınıza mı bakarsınız yoksa sizden büyüklere mi?

20 yaşındayım ama 22 23 yaşlarında birine bakmak istemiyorum gerçekten bazıları çok dengesiz çocuksu davranıyor gerçi nadiren yaşı büyük olup öyle davrananlarda var. 25 en fazla da 27 olsun diye düşünüyorum yanlış mı düşünüyorum bilmiyorum ama erkekler maalesef kızlara göre çok çocuksu daha gevşek davranıyorlar olaya ciddi bakmıyorlar...

Aşk konusunda yaşıtlarınıza mı bakarsınız yoksa sizden büyüklere mi?
Cevapla