Sevgilimi antilop diye kaydettiğim için benden ayrıldı haklı mi?

Halbuki çok da samimi güzel yanı. Acaba ortamda denemek için aradığında siri "antilop arıyor" dediği için mi bozuldu anlamadım ki

Sevgilimi antilop diye kaydettiğim için benden ayrıldı haklı mi?
Cevapla