Kaynanam benim acigimi yakalarsa bunu söyler, ama diger 2 eltim daha var onlari hic söylemez hep över? Neden boyle yapiyor?

Dünde mesela yemek yaptim yolluyorum diye aradi, bende gerek yok dedim benim evdede yemek posiyor, haber bile etmiyor aksama yemek yapcam size diye? Yollama dememe ragmen yollamis yemegi yine. Kabul ettim. Ama esime dedim, ararsa acmam telefonunu dedim o seni arar acmiyor diye ozmn dersin neden inadina yolluyorsun yollama yemegi dedigim halde dedim. Esim anlayisli davrandi tamam dedi uzuldugunu gordum bende kocamin. Siz ne dusunuyorsunuz?
Kaynanam benim acigimi yakalarsa bunu söyler, ama diger 2 eltim daha var onlari hic söylemez hep över? Neden boyle yapiyor?
Cevapla