Severek evlensem belki bu kadar sevilmezdim diyorum.
Aşık oldum ona.
Bazen de aptallık ettigimi dusunuyorum.
Yanlis mi yapiyorum.
Aşık oldum ona.
Bazen de aptallık ettigimi dusunuyorum.
Yanlis mi yapiyorum.
Boşanmaların, cinayetlerim ağır çoğunluğu aşk evliliklerinde. Aşk sezonluk çiftleşme güdüsüdür.
Evlilik 50 yıllık ortaklıktır. Buruşsan da devam etmesi gereken ortaklık. Anca saygıyla, anlayışla yürür. Nazla, kaprisle, triple yürümez. Tanımayan insanlar birbirlerine mesafeli ve saygılı olur. Ve yine aşk olabilir. Sevgi zaten olur.
Evlilik bir iştir. Tanıdıkla, sana nazını geçirenle iş yapamazsın.
Sen akıllısın.
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?