Sırf ortada kalmıyım diye beni gönülsüz verdikleri adamı sevmeye başladım. Ben aptalmıyım?

Severek evlensem belki bu kadar sevilmezdim diyorum.
Aşık oldum ona.
Bazen de aptallık ettigimi dusunuyorum.
Yanlis mi yapiyorum.
Sırf ortada kalmıyım diye beni gönülsüz verdikleri adamı sevmeye başladım. Ben aptalmıyım?
Cevapla