Erkekler neden düzgün kız yok diyip diyip duruyor?

24 yaşındayım bu zamana kadar evleneceğim kişiyi bekledim bu bir tercihti benim için içime sinen biriyle olmak istedim hep ama sevilmeyen de bendim. Belki tip açısından diyeceksiniz ama dikkatte çeken biriyim beğenilirim. Erkekler düzgün kız sevmiyorsunuz hiçbiriniz iyi düzgün bir kadını istemiyorsunuz yollu seviyorsunuz hiç palavra sıkmayın
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca şunuda sormak istiyorum peki düzgün bir erkek var mı?
Erkekler neden düzgün kız yok diyip diyip duruyor?
Cevapla