Gizli Üye(30-35)+1 yılDüzgün erkekler de var ama onlara bakar mısın bilmiyorum. Bende bu yaşıma kadar ilişkim olmadı evleneceğim insana saklıyorum kendimi deneme girişimlerin oldu ya sıkıcı buldular ya tipimi beğenmediler ya da istediği özellikleri alamadılar. Ben ortam erkekleri gibi baba parası ile eğlenme ve eğlendirmeyi bilmediğim için duygular ile oynamadığım için gönül eğlendirmediğim için evlenmeden cinsellik düşünmediğim için karşımda ki insana ciddi evlenmelik baktığım için belki olmadı. Aynı şeyi kızlar için söylecektim o tarz erkekleri sürekli tercih edipte neden düzgün erkek yok diyorsunuz aileden dolayı böyle yetiştirildim muhafazakar ve iffet sahibi biriyim.
Şimdi gelelim o erkeklere onlar yapmacık duygu besleyen kızı cinsellik takılmalık köle olarak gören gönül eğlendirmek için takılan menfaat çıkar karşılıklı maddi manevi sömürme olan bireyler onların özgüvenleri yüksek karizmatik yakışıklı boylu poslu az popüler kızların gördümü offf erkeğe bak diyip saatlerce bakılan tipler etrafta 99 erkek varsa sadece onu görür ona erkek der
Onlarda beyinleri bacak arasına çalışır her kıza yollu gözüyle bakar yollu değilse bile yollu yaparız zihniyetinde olurlar bana hayır diyecek kız yok altıma alamayacağım kız yok zihniyetinde dirler ve onlar ile bizim gibileri aynı tutman bile saçma
Sence o yollulara çok mu değer veriyorlar istediğini alana kadar yapmacık duygular canım cicim aşko kuzo sonra istediğini aldıktan sonra eyvallah sence ortada gerçek sevgi aşk var mı ciddiyet var mı en uzunu hangisi sürüyor bazıları FB lik takılıyor bu mudur
İnan ki hayatına bir zaman öyle bir erkek çıkacak ki seni sahiplenecek eşi yapacak ömür boyu sevip koruyup kollayıp başının tacını yapacak bu yaş aralığın biraz erken genelde evlenme yaşları 26 ila 30 arası kızlarda artık Türk gençleri geç evleniyorlar.
Ben yollu sevmiyorum zaten yollular bize bakmazlar gülüp geçerler ben düzgün ağırbaşlı iffet namus sahibi eşine kendini saklamış kız seviyorum gözüm onlarda yok o dediğin erkekler var onlar peşinde pervane oluyor istediklerini alana kadar sonra da yolda gördümü selam bile vermez onlara
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların istedikleriyle hayata geçirdikleri arasında uçurumda daha bir boşluk var.
Hal böyle olunca bir çok insan partnerini sadece tek kriter olarak dış görünüşüne göre seçtiğini düşünürsek iletisim bir yere kadar ilerleyebiliyor.
Bunu kabul edelim ya da etmeyelim görünen köy her zaman klavuz istemiyor maalesef.
Ne istediğimizi söylemeyi bırakıp , kendimize doğruyu soylememiz şart.
Bunun başka çözümü yok.
Herkes kendini kandırma inadını kırması şart.
Yoksa tek birseye takılarak seçilen kişiler sizi uzemeye devam eder, bunun sonucunda da beni kullandı attı demeye devam edersiniz.
Tabi acı çekmekten haz duymuyorsaniz.
Elbette ki her insan sevgilisinin güzel/yakışıklı olmasını ister, en doğal hakkıdır buna lafım olmaz ama bu tek bir kriter olmamalı.00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi şöyle izah edeyim. Kızların birisini bulması daha kolay oluyor bundan dolayı 3-5-10-20-30 kişiyle çıkıyor bazıları bundan dolayı erkeklerde düzgün kız yok mu diyorlar haklı olarak. Ama burdaki gariplik şu kızlar erkeklerle çıkıyorlar. Yani erkekler kızlarla çıktıktan sonra bırakıp düzgün kız yok mu diyorlar. Ama şu var ki erkekler için yüzde 90 geçerli bir kısım erkekler herhangibir birisini bulmadan yıllar geçiriyorlar. Diğer kısım erkekler öyle değil. İşte o yıllar geçiren arkadaşlarda haklı olarak bunu söyleyebiliyorlar. Beyler sizi bu kadar ifade edebildim benden bu kadar.
00 Yorumla
+1 yıldüzgün kızdan kasıt sadece evlenene kadar cinsellik yaşamamış biriyse bolca var. şöyle ki ben tek başarısı evlenmeden önce cinsellik yaşamamış olmak olan birisi ile ömrümü geçiremem. tek kıstas bu olmamalı. kendini geliştirmiş, muhabbet edilebilen, bilgili, ahlaklı, iyi niyetli, ufku açık, değeri yüksek birisini isterim ben hayatımda. hayat müşterek, evlendiğim kişi ile beraber bi yola çıkmış olacağım, bu noktada dikkat ettiğim tek şey bakire mi değil mi ona mı bakmak olur?
diğerlerini bilmem ama benim düzgün kızdan kastım bu yukarda saydıklarım ve kafa dengim olan birisi02 Yorumla
Soran+1 yılYa tabii ki bir çok nüanslar var tabii ki sadece bu değil ama çoğunun ağzında bir sakız olmuş düzgün kız mı var diye sanki hepsi çok düzgünmüşcesine şahsen ben sevmediklerini gördüm.
- +1 yıl
vardı işte benim bu saydıklarıma uyan bi kız arkadaşım, evlenmeye karar vermişken dört senelik ilişkiyi bitirdi gitti. düzgün kız yok isyanını yapma hakkım sonuna kadar var ama ona rağmen yapmıyorum. çok sığ çünkü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBenim de hiç sevgilim olmadı, genelde anlaşabilecek ayda gerçekten sevecek birini bulmak zor oluyor.
00 Yorumla İnançlarımız, yaydığımız enerji ve frekansımız aynı bize benzeyen birisini ya da inandığımız kişiyi (örn: insanlar dolandırıcıdır, düzgün erkek/kız yoktur, erkekler/kızlar aldatır v. s) bize çeker neye inanıyorsak bunu birebir deneyimleriz. Bu normal zihinsel düşünce ile değildir bilinç altı seviyende ki inançlarındır. Ağzından çıkanlardan çok hissettiklerin önemlidir. Kime sorsan diğerleri bozuk, kötü ve işe yaramaz insandır... Bunu merak ediyorsunuz sebebi şudur; insan insanın aynasıdır!!!
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Soruna veya sorularına cevap vereyim
Düzgün kızdan diye bir yalan var ortada orası doğru
Ben karakteri ve huyu ile yakın olan kızdan bahsediyorum bana göre uygun ve düzgün kız budur.
2. Soruna gelirsek evet ben düzgün bir erkeğim bende bekledim hayatıma bir kız girsin diye ama olmadı hayla daha da yok
Düzgün erkek sana göre nasıl biri bunun cevabını verebilir misin?04 Yorumla
Soran+1 yılYa adam gibi birisi istiyorum kıçı başı ayrı oynamayacak düzgün ağır sadık
Soran+1 yılTabiiki zaten öyle ömür mü geçer
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılDüzgün kız tanımım şu benım aynı anda 100 kışıyle konuşmayacak sadece bana odaklanacak benı sevmeye çalışacak.
Şu anda bunu yapan sayısı çok az çoğu daha ıyı alternatıf bulayım peşınde ghostıngler artıyor. Sevmekten zıyade en ıyı alternatıf kım
03 Yorumla
Soran+1 yılErkekler farksız mı sanki onlarda öyle. Gerçekten sadık biri olabileceğimi düşünüyorum. Sevdiğim zaman tam sevenlerdenim. Bana yapılmasını istemediğim şeyi başkasına yapmam. Ama sorun böyle olduğum için işte kaybettim bugüne dek :(
- +1 yıl
erkeklerden de yapan var. Ben de öyleyım ama şansımız bır gun döner umarım ne dıyım
Soran+1 yılUmarım
+1 yılBilemem ben de üniversiteler okudum. Param yoktu az buçuk tipim vardı. kadin yok. Keşke evlenebilsem. Erkeğim ama kadınların kendini beğenmişlik halleri midemi bulandırıyor artık. Erkek erkeğe ilişkiyi düşünüyorum. Kendimi erkeğim altına yatıp yaptıracağım. Kadınsınlik çektim. Ulasmak çok. Keşke evlenebilseydim. Bir acı hissediyorum. Hormonlar dahil erkeğim ama erkek erkeğe yaşamak istiyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Düzgün erkek neden olmasın? Ben bence düzgünüm. Hiçbir kıza yan gözle bakmam, hani aşık olursam niyetim ciddidir öyel gönül eğlendirmeyle felan uğraşamam, kendimi geliştirmeye çalışırım, sınırlarımı sürekli zorlarım, aşık olursam da gözüm başkasını görmez. Benim gibi bir sürü erkek vardır. Tabii sen tümevarım yaptığın için. Tümevarım saçmalıktır.
00 YorumlaYatak odası, plaj kıyafetiyle gezen, tüm erkeklerin ilgi odağı olmak isteyen, sosyal medyada abaza takipçileriyle şımaran, ev işinin kendisini aşağıladığını düşünen kadınla neden evlensinler?
Bu kadınlarla izdivacın erkeğe 1 tane faydasını söyle. Ya kanser eder ya katil eder.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılKarşına düzgün insanlar çıkmadı diye tüm cinsi burada yaftalaman çok yanlış. Bunun benim karşıma çıkan kadınlardan sonra bütün kadınlar kaşar dememden farkı yok. Bu kötü bir düşünce yapısı. Her cinsin iyisi kötüsü vardır. Hepimizin farklı farklı birikimleri, geçmişleri , eğrileri doğruları var. burada düzgün insanlar olduğunu düşünüyorum ve eminimki var sadece şuana kadar zamanı gelmedi. Zamanı geldiğinde sende sevecek sevilecek mutlu olacaksın.
00 Yorumla
+1 yılVallah yollu sevmiyorum kendi adıma konuşayım benimle rahatlıkla herşeyi konuşabilecek kızdan anında soğuyorum tek namus sizdemi var erkeklerin de namusu var ben namusumu koruyorum elhamdulillah çok şükür 🙏 Allah herkesin de gönlüne göre versin diyebiliyorum çok rahat bi şekilde
00 YorumlaBende aynı dediğin gibi ilerliyorum bende aynı şekilde sadece evleneceğim hayatımı adadığım kadın ile evleneceğim
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılPiyasada düzgün kız yok olanların hepsi o*ospu düzgün kız varsa da ortamlarda yok evden falan çıkmıyorlar sosyal hayata karışmıyorlar ki zaten düzgün olmalarının nedeni ortam kızı olmamaları ama işte bu yüzden tanışamıyoruz
13 Yorumla
Soran+1 yılAçıkcası çok dışarı çıkan biri değilim çevrem olmadığı için ama üni hayatıda geçirdim yazan var mıydı çoktu ben istemedim istediğim gibi güvenebileceğim bir adamla tanışmadım bence kısmet bu işler yaa
- +1 yıl
Kısmete inanmıyorum olay bizde bitiyor kimseye güvenmemişsin şans vermemişsin evlenilecek adam bulamıyorum diyorsun saçma
Soran+1 yılBen şans verdim. Onlara önyargı ile yaklaşmadım. Ama düşündükleri hep bel altıydı kullanma çabası içerisindelerdi. Gerçekten güvenebileceğim düzgün biri maalesef çıkmadı.
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılonlar çok düzgün oldukları için yanlarına kimseyi yakıştıramıyorlar :))
42 Yorumla- +1 yıl
ehe 🤓
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde Hiç Sevgilim Olmadı istemedim Hep Sevdigime helalime sağlıyorum kendimi😊 Kızların Çoğu paraya bakıyo Zengin olsun ne olursa olsun farketmiyor onun her birinin 10 sevgisi olmuş ve hala 18 yasinda hergün sevgili değistiryorlar elbise gibi evlenmek. istemiyorlar ama hergün sevgilisi olsun istiyorlar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı. Kendileri düzgün olmadığı içindir. Kişi kendinden bilir işi.😏
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 678 cevap paylaştı.
+1 yılVeren varken sevene sıra gelmiyor çok haklısınız herkesi annesi gibi bir kadın olsun istiyor ama kimse babası gibi olamıyor
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Duzgun kizda sevilir olayi yanlis yorumluyosunuz. Duzgun olmak ciddi olmak anlamina gelmez. Ona olmaz buna yok diyen birini kimse istemez. Eglenceli olmak gerek bazen.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 902 cevap paylaştı.
+1 yılAnlayışlı ve gönülden seven bir kız yok.
Ve en önemlisi de Allah'ın kendisinden razı olan kız yok.
Bu dediklerimin dışında herkes aynı , anlayışsız, sadakatsiz.00 Yorumla Çünkü yok düzgün kız. Cidden yok abi kızlar aşırı egolu yaklaşmaktan korkuyorsun. Zaten bizim millette herkes çok iyi doğru kimse kalkıp ben karaktersizim demez. Kim ben iyiyim diyorsa tam tersidir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
+1 yılSenin karşına böyle tiplerin çıkmaması senin yanlış çevrelerde yanlış yolda olduğunu gösterir. Bulan nasıl buluyor? Bir şeyi sen bulamıyorsun diye o şeyin olmadığı anlamını çıkaramazsın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen düzgün olursan karşına da düzgün biri çıkar yığınla kız tanıdım hepsi de 10 numara kızdı gerek karekter bakımından gerek de güzellik olarak düzgün insanlar hala var bir yerler de bulmak mesele Sadece
02 Yorumla
Soran+1 yılYa denk geldide çok çok az diyebilirim
Cevap sahibi+1 yılUmarım bulursun bi gün
+1 yılBen de hiçbir kızla birlikte olmadım. Kimseyi aldatmadım, yalan söylemedim, kandırmadım. Hep iyi niyetle yakkaştım ama kızlar "düzgün erkek yok" diye ağlıyor.
00 YorumlaErkekler düzgün kız yok diyor
Kızlar doğru kişiyi arıyor
Sonuç:Herkes kendini doğru/düzgün görüp başkasını beğenmiyor10 Yorumla
+1 yılYok ciddi anlamda Düzgun kız istiyoruz. Ama ben sana şunu sorucam bakire olduğun için.
Bakire olmayan bir erkekle evlenir misin?00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılPeki sen neden düzgün erkek var mı diye soruyorsun?
02 Yorumla
Soran+1 yılOnlar hep söylüyor bir de ben sorayım dedim
- +1 yıl
İlginç
düzgün kız derken terk etmeyen ve tipsiz olmucak , öyle seviyoruz.
03 Yorumla
Soran+1 yılBence pek güzelliğe de önem verilmiyor:)
Soran+1 yılOlabilir
+1 yılCinsellik yaşamamış olman seni düzgün birisi yapmaz
02 Yorumla
Soran+1 yılBeğenmediğim ya da istemediğim insanları kestirip atmayıp kullanmam gerekiyordu düzgün kız olmam için dimi sizin için öyle çünkü :)
- +1 yıl
Yanlış anlama ama çok birisin
+1 yılValla denk gelmesi önemli. Ben şahsen bulamadım. Hep bi sorun çıkarıyorlar
028 Yorumla
Soran+1 yılZor yaa
- +1 yıl
İşte zor olduğu için böyle. Aslında kişilik meselesi her şeyin hayırlısı tabi
Soran+1 yılKişilikle bir alakası yok bence
- +1 yıl
Yani kişilik dediğim mesela senin karakterine uygun karakterde biri karşına çıksa iyi anlaşırsın tani buda yetmiyor kriterler uygun ve duygusal bağ olması lazım. O zaman bence ama sabır işi bunlar :))
Soran+1 yılAynen öyle kafa yapısının uyması da şart sana katılıyorum 😊
- +1 yıl
Evet :)) ve düzgün erkek var mı demişsin. 1.5 yıllık sevdiğim benden ayrıldı mesela yukarıda saydığım her şey vardı ama olmadı bu seferde kız yanlış yaptı yani ne diyelim olana kadar deneyecez artık 😄
Soran+1 yılYani kader mi diyim bilemedim 🤷♀️😊
- +1 yıl
Tabiki kader. Ben inançlı biriyim bu bile kötü olaylar karşısında sağ duyulu olmamı sağlıyor. Olmadı demekki olmaması gerekiyormuş diyorum. Bence sende doğruyu yapıyorsun umarım sadık ve birbiriyle iyi anlaşan eşlere sahip oluruz araya paranın girmediği kolaylıkları değil zorlukların da beraberce halledileceği bir eşimiz olur 🤗
Soran+1 yılÇok güzel söyledin umarım çok teşekkür ederim🙏🙏 ben de inançlı biri isterdim açıkcası
- +1 yıl
Rica ederim her şey nasip kısmet :)) sen doğru olanı yapıyorsun ama seni alan şanslı biri
Soran+1 yılİçimden bu geliyor çünkü çamur atanlar var herkesi kendileri sanıyorlar 🤦♀️
- +1 yıl
Herkesin dili var kimse dört dörtlük değil. Bazen söylenenlere kulak asmayacaksın:))
Soran+1 yılBöyle insanlar insanı hayattan soğutuyor ya
- +1 yıl
En güzel örneği mesela ünlü birini düşün seven var sevmeyen var çoğu kişi farklı dalda ünlü ama hepsinin seveni de sevmeyeni de var bu hep böyle yani kimse kimsenin halinden anlamıyor
Soran+1 yılZaten hayatım boyunca hemcinslerimden çektim ne çektiysem bitmek bilmeyen kıskançlık haset mi desem bilemedim 🤷♀️
- +1 yıl
Evet kıskançlık çok var hani bi söz var ya başkası ne der diye düşünmediğin zaman mutlu olacaksın diye. Ben şahsen daha önce doğmak isterdim :)))
Soran+1 yılDönem olarak mı
- +1 yıl
Evet ya eskiden o bahsettiğin sadakati insanlar daha çoktu bence
- +1 yıl
Şimdi çoğu kişi işi gücü parayı ön planda tutuyor
Soran+1 yılKesinlikle hak veriyorum sana
Soran+1 yılBende eskiden yaşamak isterdim
- +1 yıl
Benden yaşca küçük abilerim vardı biz evlendiğimizde hiç bir şeyimiz yoktu derlerdi. Allah bir kapı açıyor ve şu an da toparlandık dediler. Ben ise üni mezunu oldum askerden yeni geldim düzensiz işim var ama maalesef son iki kız arkadaşımla iş güçten ayrıldık. İstemediler aileleri kabul etmedi. Yani ne diyim ben şahsen bana gel beraber elele verip beraber kazanalım diyen biri olmadı. Ben çalışkan biriyim şuanda da boş durmuyorum bana inanın dedim inanmadılar. Şimdi altımda arabam var durmuyorum çalışacam hep :((
Soran+1 yılÇok güzel zaten önemli olanda o demek ki azimli birisin
- +1 yıl
Evet ama çoğu kız sonuca bakıyor. Garanti hayat istiyor çoğu
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
Güzel muhabbet ettik sağol :))
Soran+1 yılNe demek :)
- +1 yıl
İstersen takip atabilirsin
+1 yılDüzgün kız yok diyenlerin kendileri düzgün değil ki sıkıntı orada
02 Yorumla
Soran+1 yılSorsan flörtü sevgilisinin kaç tane olduğunu bilmez ama bakire tertemiz kız arıyor SAÇMALIK!
- +1 yıl
maalesef öyle
+1 yılHhasf gerçekten ya sanki kendileri çok düzgünmüş gibi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bayanlar içinde erkekler içinde genelleme yapilmaz karşina oyleleri çikmiş demek ki herkezi tanima ihtimali mi var sanki
00 Yorumla
+1 yılYok çünkü
Olsada sagkikli bir iletişim kurana kadar ebemizi ağlatiyir
Değmez10 YorumlaDemekki düzgün bir kız olduğuna kimse inanmamış.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen gayet işinde gücünde biriyim nasibimi arıyorum ve bulursam bir an önce evlenicem eğr bana bir şans verirsen seni tanımak görüşmek istiyorum sende gönül verirsen ben herşeye varım niyetim gönül eğlendirmek değil
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 572 cevap paylaştı. düzgün kız erkek kavramı neye göre anlayamadım.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Her boku yedikten sonra temiz birini istemek tam turk erkegi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEee bende 24 yaşındayım hiç bir kadınla olmadım ufak tefek flört dışında bende aynı durumdayım kadını erkeği yok insanlar kazık yediği yeri seviyorlar iyi insanlar sevilmiyor toplumda
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı.
+1 yılYanii Bende senin gibiyim Bende hiç sevilmedim hep sevdim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 677 cevap paylaştı.
+1 yılDoğru kadını bulduğumu sanıyordum. Tam 4 yıl ve sonra gitti
00 Yorumla
+1 yılKendileri düzgün olmadığı için karşılarına düzgün kızda çıkmıyor. Ondan.
02 Yorumla- +1 yıl
Yokki düzgün kadın varsa tek tük
- +1 yıl
Haklisin o konuda bak düzgün olmayan erkeğe düzgün kız denk gelmez zaten
+1 yılHer düzgün olan birbiriyle evlenecek diye bir şey yok kafa yapın uyuşmuyordur mesela.
00 Yorumlaonlarin ki sadece lafta ama icraat yok duzgun yok derler obur gun evlenirler
01 Yorumla- +1 yıl
Ben görmedim evleneni evlenen varsa 2 ay sonra ayrılıyor
+1 yılDüzgün bakmak için düzgün durmak lazım. Eğri durupta düz görünmez.
00 YorumlaKızlar çok seçici oldu. Ve çok seçici kız = düzgün olmayan bir kız benim için.
Kişinin standartları olur. Kendine saygısının gereğidir. Ama kadınlar çok hayalperest standartlar koymaya başladılar.02 Yorumla
Soran+1 yılTam tersi bence kadınlar iyi ve düzgün erkek istiyor tamam maddiyata önem veriyorlar yalan yok ama değerinin bilindiği yerdeler. Ona bakılırsa erkeklerde çok şey bekliyor güzel olsun her an bakımlı işte şahbaz olsun sarma sarsın aa bak birde cinsel olarakta tatmin etsin onu oohoo bu liste uzar öyle birisi olsanda aldatır bunlar çünkü tatminsizsiniz bu bir gerçek
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ne alakası var niye sevmeyelim, bizim sanki sevme şansımız mı oldu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeks yapmamış kız olmadığı zaten hem cinslerin söylüyor sakın evlenmeyin diyor senin hem cinslerin düzgün kız milyon da bjr ihtimal haklılar teyze ablalar
00 Yorumla
+1 yılTamamen dedin gibi yollu seviyoruz
Ve yine haklısın düzgün erkek yok01 Yorumla- +1 yıl
He ekliyorum burada duzgunum diyecek erkek illa çıkacak oda büyük ihtimalle
Ne tarzı vardır
Ne Bi karizması
Ne cebinde para vardır
ya da yakışıklı diildir
ya da hiç Bi kız onu tercih etmemiştir
Arz talep bu işler
Bi erkek bence maddi özgürlüğü eline almış
En azından ayağını yerden kesecek Bi araca sahip
Marka olmasada modaya ayak uyduran kyafet giymeli
Ve Bi kadın kadar olmasada fazlasıyla bakımlı olmalı
Ben buna inanıyorum ve yasım 37 olmasına rağmen yazan da var aşık olanda bende yakışıklı biri diilim acikcasi
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen hep hayatında ciddi birisi ilsunnistedim yok ciddi düşünen kız birini çok sevdim ne isterse yaptım herseyiyle sevdin yollu dedinya öyleymiş onu ben secmedim hatta yüzünü bile görmeden burdan tanışmıştık yani insan karşısındakinin nasıl birj olduğunu secemiyor ama ciddi anlamda evlilik dusunuyirum
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBeni bırakıp it kopuk pislik erkeği tercih etti ya da kimi sevsem begensem işte tipi sorun ediyor bu devird eseven bulmak zor
+1 yılKız erkek herkes bu soruyu soruyor
Bende anlamıyorum insanları.00 YorumlaBunlar kısmet işi, hep evde duran biriysen o işler biraz zor, birde gerçekten çok güzel isen yine zor kesin sevgilisi vardır diye de kimse yanaşmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDüzgün kız ama sanaldan düzgün olmayan kızı kim ne yapsın kendini korusa bile neler yapıyor
00 YorumlaPiyasada düzgün kız yoktan ziyade Düzgün kızların eşkiya erkeklerin peşinde olduğunu söylüyoruz
06 Yorumla
Soran+1 yılAlakası bile yokk
Soran+1 yılYa belki onları seviyor olabiliriz ama onlarla evlenmiyoruz emin olabilirsin bundan
Soran+1 yılSorması?
Gizli Üye(18-24)+1 yılTek olay o mu sence? O olunca evlenilicek kız mı olunuyor? Ne saçma düşünüyorsunuz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvlenmek istemiyorlarsa henüz daha düzgün kız bakmaz kimse
00 YorumlaKime göre düzgün neye göre düzgün kriterler o kadar ucu acikki sadakat ve samimiyet bunlar üzerine kurdunmu her şey olur gerisi boş
00 YorumlaEvet düzgün bir erkek var karşında duruyor şimdi. Peki bu yüreği sevebilcek yürek var mı?
02 Yorumla
Soran+1 yılSeni hiç tanımayan birine bunu söylemen sence de saçma değil mi 😄
Gizli Üye(25-29)+1 yılYine aynı kategoriye koyulduk. Her erkek aynı değil
00 YorumlaPeki sence ben nasılım?
tipimde mi sorun var
00 Yorumla
+1 yılahna ile severse bir kişi yari
mühim değildir artık hali
00 Yorumla
+1 yılOna bakarsan düzgün bir bayan arıyorum bende
00 Yorumla
+1 yılBen. bekliyorum
30 yaşındayim
Hiç sevgilim olmadı
Yapmadım00 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer