Güncellemeler
+1 yıl
Benim boyum 192 sevdiğim kızın boyu 160 sizce nasıl olur bir ilişkide boy farkı önemlimidir
Tosun ben 193 um , Yani tecrübe açısından söylüyorum. Benimki 175
175 altı zor olur :)
Kısa sevgililerim vardı. Harbi zor oluyor :)))
Cevap
4Cevap
Seviyorsan onemli degildir bu soruyu sorduguna gore siz yururken başka başka bayanlar size bakiyor dimi sen tekken bakmazlar doğrumu?
Boyun fıtığı garantili uzak mesafe ilişkisi olur 😃
Erkek kısa olsaydı kötü olur ama kızın kısa olması onu daha güzel gösterir
Normal yani rahat topuklu da giyer 😅
kiz zaten uxun boylu seviyordur %100 eminim
Çocuğun gibi durabilir
Önemli değil bence çok takılmamalısın bu durumlara
Off ya Allahım amin
Güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?