Kız arkadaşım olsun istiyorum, bir kızla nasıl konuşulur bilmiyorum. Sizce nerede hata yapıyorum?

Herkese selamlar bir şey sormak istiyorum. Yaşım 25 ve bu zamana kadar bırakın sevgilim olmasını tırnağım bile bir kıza değmemiştir. Son 2-3 yıla kadar istemezdim ama artık bende bir kız arkadaşım olsun onu seviyim onunla gezip tozup eğleneyim sonra da evleneyim istiyorum ama içimde hiç cesaret yok. Şimdi bir kızla nasıl konuşulur bilmiyorum bile tipime boyuma falan güveniyorum ama sadece bunlar yetmiyor arkadaşlarım kızlar sadece tipe bakmaz ağzın iyi laf yapması lazım girişken olacaksın diyorlar benden yakışıklı olmayan ama ağzı iyi laf eden arkadaşlarım var hergün başka kızlarla takılıyorlar ama ben bunu da istemiyorum saf temiz bir ilişki istiyorum birisinin elini tutmak gözlerine bakmak yanağını okşamak bunlar güzel duygular olsa gerek sanırım benim sonum görücü usulü evlilik olacak özellikle kızlar söylryin nasıl bir yol izlemeliyim

Kız arkadaşım olsun istiyorum, bir kızla nasıl konuşulur bilmiyorum. Sizce nerede hata yapıyorum?
Cevapla