Gerçekten çok yorucu bi dönemden geçtim beni aldattığını öğrendim kendi de baya kötü oldu yaptığı için çok pişman oldu her gece içmeye başladı bende çok kötüydüm ama bi yanım hep istedi onu birbirimizden kopamadık tekrar barıştık ama içim çok garip güzel hisetmiyorum evet istediğim oldu barıştık ama ben çok garip hiseddiyorum bidaha yapmicagına inanmak istiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılKadın ya da erkek için , aldatmak demek karşındaki kişiye değer vermemek demektir. Saygı duymadığın için aldatıyorsun yani. Ne kadar o an alkollü olsan da, ne kadar o anlık gaza geldim desen de o saygıyı duymuyorsan şayet ve bu aklına hiç gelmiyorsa , hatta sonrasında da bunun vicdanını daha sonra yapamıyorsan karşında ki insan gözğnde bir hiçtir. Ve affederek de onun bu olayı tekrar yapmasına , en küçük bir boşlukta bunu kullanmasına imkân tanıyorsunuz. Aldatan kişi bu işi bilinçli yapar çünkü. Kimse demesin ki istemeden yapmış bunu..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıliyi b*k yedin. yahu seni aldatmış birini nasıl affedersin kendine saygın yok mu senin? onu affederek kendine zarar verdiğinin farkında değil misin? abi yapmayın şunu lütfen yapmayın. aldatan kız erkek hiç fark etmez affedemezsiniz yani kendi kişiliğinize duruşunuza karakterinize kısacası benliğinize saygısızlık bu
02 Yorumla
Soran+1 yılFarkındayım herşeyin ama insan sevince zor oluyor bi boka girdim çıkamıyorum
- +1 yıl
vazgeç kanka manyak olursun :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılYapar. Aynı şeyi yaşadım. Güven bir kere kırılınca geri tamir olmuyor. Sürekli şüpheye düşünüyorsun ve bunu seni zamanla yıpratıyor. Onunla olmaya devam ettikçe dah çok yıpranacaksın. Bir daha yapmayacağına inanmazsın. Aldatmak isteyerek yapılır ve bir kere yaptıysa muhakkak bunun devamı gelir.
012 Yorumla
Soran+1 yılSiz ayrıldınız mı sonra
Cevap sahibi+1 yılAyrıldım. Hem de kavgayla. İlk başta hatasını kabul etti ama ben yaptıklarını unutamadığımı söyleyince abartma falan demeye başladı. Köprüyü geçene kadar hatalarını kabul ediyorlar sonradan neyini unutamadın diyorlar
Soran+1 yılBenim öylr degil zaten kendi de istemedi sen afetsen ben afetmem kendimden igreniyorum dedi çok ağladı etti şu an bittirsem haklısın der hiç kendini haklı görmedi
Cevap sahibi+1 yılO şuanlık öyle. Bu erkeklerin kendilerini affettirmek için kullandıkları bir yöntem.
Kendisi neyi istemedi?
Soran+1 yılTekrar olmamızı. sana bunu yaptığım için yüzüm yok olamayız artık dedi kaç sefer ben gerçek anlamda pişmanlığını gördüm bak barışmak için degil yaptığı için diğer türlüsü olsa ertesi gün gelip pişmanım yapmicam Söz falan deseydi bana hiç samimi gelmezdi zaten
Cevap sahibi+1 yılBu söyledikleri de samimi değil. Diğer erkeklere göre farklı bir taktik uygulamış. Eğer pişman olacaksa neden aldatıyor? Pişman olacak kişi aldatmaz.
Cevap sahibi+1 yılEğer sen şimdi onu affedersen o seni cepte görecek "ben ne yaparsam yapayım beni affediyor tekrar yaparım yine affeder" düşüncesine girecek. Kendine bu kötülüğü yapma.
Soran+1 yılBen inanmak güvenmek istedim ama olmuyor zaten kendimi kandırıyorum eskisi gibi olmicak hiç bişey
Cevap sahibi+1 yılKesinlikle. Ayrılmak en iyisi daha rahat ve mutlu olacaksın
Soran+1 yılÖzelden bişi sorabilirmiyim
Cevap sahibi+1 yılTabii ki
Cevap sahibi+1 yılİstek atayım sana
- Aşk İlişkileri konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılevet yapar. her şey bir hata ya da yanlış anlaşılma olabilir, bir açıklaması olabilir ama aldatmanın asla olmaz. tamamen isteyerek, bilerek yapılmış bir şeydir hem insanın ne kadar sadakatsiz olduğunu hem de ne kadar alçalabildiğini, acizliğini gösterir, bence hemen yol verilmesi gerekmektedir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
32
Cevap
48Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet tekrar aldatır. Erkeğin aldatmasına yol açan sebepler değişmemiş ise yani karaktersizliği varsa ve korkmuyorsa seni kaybetmekten yine aldatır. Yani açılımı şu bir erkek kolay kolay sevdiği bir kadını aldatmaz. Eğer aldatıyorsa ortada bir bahane olamaz demektir yani bunu kendi karakteri olmadığı için yapmış demektir. genellikle sevgi veya aşk ilişkide yaşanan düzensizlik ve uyumsuzluk oluyor. Tabi sadece aşk ilişki değil güven/saygı isteği gibi nedenler. Bun sebeplerden bir veya birkaçında azalma oluyorsa erkek/kadın başka arayışlara giriyor... bence affetmemeniz sizin için daha iyi olurdu ama siz bilirsiniz tabi ki. her şey gönlünüzce olsun...
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Aslında şöyle bir durum var tekrar yapar mı tekrar yapmaz mı bu düşünce seni hiçbir zaman rahat bırakmaz belki yapmayacaktır aslında ama yani bir yapan bir daha yapar diye bir şey yok ben ona inanmıyorum belki hiç yapmayacaktır çok da sadık kalacaktır ama sen buna bir türlü inanamayacaksın ve hiçbir zaman güvenemeyeceksin kendine iyi hissetmeyeceksin bu nedenle affetmeden önce bu durumu kabullenebilecek misin etmeyecek misin diye önce kendine sorman lazım karşındaki yapar mı yapmaz mı diye değil bu durumu senin kabullenmen gerekiyor öncelikle asıl sorun burada başlıyor zaten karşı taraf istediği kadar yapmasın ama sen bir kere o senaryoyu çizdin onu kafandan atmadığın sürece iyi olmayacaksın
01 Yorumla
Soran+1 yılGüvenim kalmadı zaten içimi soğuttu
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Tekrar yapacak emin ol, ama daha gizli saklı yapar belki ve yakalanmaz bu sayede. Sen de üzülmez ve her şey yolunda sanırsın, ta ki o seni bırakana kadar. Bir insan bir insanı aldattıysa o ilişki bitmiş demektir. Özsaygını kaybettin affederek, bundan sonra ne kazandığının gram önemi yok.
210 Yorumla
Soran+1 yılDuygusuzlaştım gitse de tamam derim
Soran+1 yılKalmicam artık herkes ne söylüyosa haklı
Soran+1 yılSadece son kez bişi yapmak istiyorum son kez yüz yüze görüşüp gözlerinin içine bakmak o zaman ne hissettiğimi daha iyi anlicak gibiyim bu yanlış mı olur sizce
Soran+1 yılGerçekten bi kere sogudum mu eskisi gibi olacak bi insan değilim sadece onu kolay sevmedim kolay da bitmesini kabul edemiyorum bana samimi gelmesini de beklemiyorum son kez görsem hani cidden sevgim bitmişse de anlamak istiyorum ondan sonra yoluma bakarım kafam karışık
Soran+1 yılBen ilk kez böyle bişi yaşadım yaşımdan olsun gerek çok ağır geldi :) kaybedicek bişeyim kalmadı da ona karşı son kez görüp neden değdi mi diyesim var belki bu kafayla böyle düşünüyorum bilmiyorum çok yoruldum herşeyin hayırlısı teşekkür ederim
+1 yılkendini kandırma ihanet eden bir daha eder ve bir daha tabi sen ona şans vermezsen bu durum gerçekleşmez
yaptığı şey unutulacak bşr durum degil ne kadar sevsen de sevginin önüne geçip mantığınla hareket etmelisin
mutlu olduğun yere git
02 Yorumla
Soran+1 yılMutlu olduğum yeri bulamıyorum sorun da bu zaten o olmayınca mutsuzum o oldu şimdi bakıyorum yine mutlu değilim gerçekten kafam karışık
- +1 yıl
kendi yalnızlığını sevmeyi öğrenirsen bu tarz insanlara şans vermezsin
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir daha yapmasa bile sonucta yapmıs yani nasıl miden bulanmıyor, tamam askından ölüyosundur anlarız da bu kendine yaptıgın saygısızlıktır her zaman aklında suphe olarak kalacak, birisi bana en ufak bir yalan söylediginde bile diğer dediklerine inanmakta güclük cekerken boyle agır bir sey olsa guvenebilcegimi sanmıyorum hadi yapmasın diyelim midem ve aklım buna izin vermez
010 Yorumla
Soran+1 yılBen bunları geçtim bişi hisetmiyor gibiyim kafam karışık aramızda cidden güzel bi bağ var bi hata olduğunu çok söyledi bilmiyorum ya ne boka girdim bende bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBağ yok sen alısmıssın o cocuga sevgi falan kalmamıs bosta kalmamak icin bırakamıyorsun ama ne asklar bitti be kızım sana erkek mi kalmadı
Soran+1 yılBoşta kalmak degil güzel anılarımız oldu ilişkimizde saygı sevgi her şey vardı ilk defa güzel bi ilişki yaşadım ama aldatması maf etti herşeyi kafam karışık kendini çok suçladı bedualar etti kendine sen afetsen ben afedemiyorum dedi şimdi barıştık ilk defa rahat uyicam diyince bi sogudum bişi oldu gibi
Cevap sahibi+1 yılBebegim sogmussun bırak bence bak kalbini kırsa falan yine affedilir de bunu affetme biliyorum anıların hatrına bırakamıyorsun ama o anıları mı seciyorsun yoksa ömrünün geri kalanını suphe ve sogumayla mı?
Soran+1 yılOndan ayrı olunca da onu özlüyorum ağlamaktan gözlerim şişti ne onunla oluyor ne onsuz şimdi bittirsem içimde hep bi acaba devam etseydim olurmuyduk diye düşünücem çok berbat bi his
Cevap sahibi+1 yılAyrıl gıtsın uzulmeye degmez baskası cıkacak karsına
Soran+1 yılBiraz zaman vericem kendime yapamazsam eger bittiricem
Cevap sahibi+1 yılUmarım dogru kararı verirsin
Soran+1 yılİnşallah 🫶
Cevap sahibi+1 yıl💕
+1 yılTabii ki tekrar yapacak ve sen yine affedeceksin. 🦌
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu işin şakası yok. Yapacak ve tekrar ayrılacaksınız. Hain haindir, bunun sonrası, bir dahası, tekrar şans veri olmaz. Aynı şeyi sen yapsaydın o seni affedermiydi?
12 Yorumla
Soran+1 yılAffetmezdi
- +1 yıl
Sizde affetmeyin o zaman...
+1 yılMerhaba eğer bedel ödetmediysen belirli bir süre sonra ilişkin yeniden sallantıya girecektir bende affetmek gibi bir hata da bulundum ama keşke yapmasaydım dedim eğer kendini seviyorsan ve biraz olsun saygın varsa lütfen barışma eğer barışıyorsan da bedel ödetmeyi unutma
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl bi bedel ödetebilirim
- +1 yıl
Esra ezmeciyi dinlemeni tavsiye ederim ama affetmek gibi bir hataya girme lütfen
Ne onun bir daha yapmayacağı belli ne de senin ona tekrar eskisi gibi güveneceğin. Böyle durumlarda tekrar olur olmaz diye konuşmak yerine iletişimi komple koparmak en doğrusu. Ayrıca aldatmayı affetmek de büyüklük değil.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. İlişki bundan sonra paranoya ile zamanla toksik bir ilişkiye dönebilir, birbirinizi nereden yaşandı bu ilişki seni tanımaz olaydım boyutuna geçmeden ayrılık en mantıklısı sevgi de bitecek içinde zamanla güven yerle bir olduğu için
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılOnunla nişanlı olana kadar güvenmeye çalış. Sonuçta sevgilin ise onu kestirip atabilin kolayca. Bir şans verdiysen bunu iyi kullansın. Ama sende fazla güvenme ona. 1 ya da 2 yıl birlikte olun o süre zarfında aldatmazsa nişanlanirsiniz
00 Yorumla güvenini kaybettiği için rahatsızsız hissediyorsun seni çok iyi anlayan biri olarak, asla geçmeyecek, evet birlikde olacaksın ama hep belli zamanlarda için burkulacak. alışacaksın.
04 Yorumla
Soran+1 yılSizde mi aynı durumu yaşadınız? Hala birlikte misiniz?
Soran+1 yılÖzelden konuşabilir miyiz? Gerçekten benim kafam karışık yardımcı olur musunuz
Aşk İlişkileri konusunda 739 cevap paylaştı. Çünkü doğru bir şey yapmadığın için iyi hissetmiyorsun. Bir kere aldatan emin ol tekrar aldatır yüz milyonda bir ihtimal falandır akıllanıp bir daha yapmayan.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet yaptı yapmaz sanıyordum yaptı ama gerçekten konuştukları hiç basit gelmedi hadi başkası gibi yalvarıp nolur şans ver diye gerçiştirmek degil kendine kıza kıza özür diledi hatta kendi istemedi sana bunu yaptığıma inanmıyorum diye sonra anlaşarak barıştım gerçekten de doğru yapmamış gibiyim
Soran+1 yılGarip olan da bu bi kaç saat öncesine kadar sevdiğimi hiseddiyordum ağlıyordum üzülüyordum ama barıştık ben bi kaldım hani içim soğumuş gibi
+1 yılTekrar seni aldattigi zaman bir daha onu affetme olur mu. pismanliktan mi her gün o zıkkımı iciyo sence yoksa özgürlüğü kısıtlandığı için derdinden mi içiyo.. bilemezsin bunun cevabını
10 YorumlaSigara misali bir içince nasıl devamı geliyor buda ona benzer bak seni aldatıyorum diye yüzüne vurcak hali yok ya elinden geldikçe dikkatli temkinli davranır
10 Yorumla
+1 yılBiz birlikde. olsaydik siz beni aldatsaydiniz ben sizi affetseydim 2 ci kez aldatirmiydin hayır diyceksiniz ama aldatirdiniz dizginlerini alıyorsunuz elinize zayıf nokta. affetmekdir.
00 Yorumla
+1 yılmerak etme yine yapıcak tipik erkek sanki isteği dışında gerçekleşti de kötü hissediyor hep numara bi dahaki aldattığında hiç çaktırmaz sende saf saf onla takılırsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılNeden affettin kanka hemen düşünmem lazım falan deseydin ya Madem kararsızsın hemen affetmeseydin ah ben kız olacaktım varyaa
01 Yorumla
Soran+1 yılZamana ihtiyacım var dedim zaten bilmiyorum kafam çok karışık
+1 yılHuylu huyundan vazgeçer mi? Bunlar yüzünden hayatınıza giren pırlanta gibi insanlara şans vermiyorsunuz. Bu kafayla devam dostum.
09 Yorumla
Soran+1 yılKanka başta herkes pırlanta gibi sonradan değişiyorlar
- +1 yıl
Ben şahsen değişmedim hayatımda olan insanlara en başta neysem en sonda oydum ama aldatan herifler hep şans buluyor idrak edemiyorum artık.
Soran+1 yılBize denk gelmiyor demek ki
- +1 yıl
Biz denk gelsek yine aynı yine aynı. O yüzden yorumda bulunmak istemiyorum. Aldatanlara şans verin 🤷🏻♂️🫡
Soran+1 yılKnka inan aldatmayana çok şans verdim değer versin düzgün sevsin diye çok çabaladım ben bittirince kötü oldum sonra değer bilindik bu yüzden her insanda var bişi
- +1 yıl
Söz meclis dışarı olsun da.
- +1 yıl
Ben öyle değilim çünkü 😴
Soran+1 yılAy inan başta hep ben öyle değilim diyolar sana degil genel konuşuyorum yapmam diyenden korkacaksın ben bunu anladım
- +1 yıl
Peki ne diyeyim 🤷🏻♂️
+1 yıl1 kere yapmış, bir daha yapmamam lüxü yok sen tutmuşsun 1. De iyi sıçamadın 2. Sefere iyi sıç ağzıma demişsin
00 YorumlaSen affetmeye devam et, bilir kişi de yapmaya devam etsin. Tek bir kez yaptığını sanıyorsan büyük yanılgı içerisindesin.
00 Yorumla
+1 yılPişman olmuş affetmen güzel. Ama. Fakat. Bi fırsat bulursa sanki... Sonuçta biraz alkole bakar.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılYapan bir daha yapar pişman olduğu için kendini avutma
01 Yorumla
Soran+1 yılYapmaya da bilir
+1 yılAcıma yetime döner koyar üç harfline bi kez yapan tekrar yapar
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılGüven olmayan yerden ne bekliyorsun ve evlenmeden bir kadın ile birlikte olan bir insan (!) dan hayır gelir mi
02 Yorumla
Soran+1 yılBirlikte olmadılar
Cevap sahibi+1 yıl😂😂😂 şimdi de savunmaya mi başladın. Senden bir cacık olmaz. Evcilik oyununa devam et
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBir defa yaptım affetti diyip bir daha yapabilir bu tamamen kişilik karakter meselesi
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Affetiysen tekrar yapar tabi nasıl olsa affediyorsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı. 1 kere aldatan devamını getiriyor. devam etmemen yararına olur
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Tekrar yapacak, nasıl olsa onu affeden biri var.
00 YorumlaOoo çok yanlış yaptın.
Sana derhal başımdan geçeni anlatıyım gel
00 Yorumlaİhanet eden tekrar eder. Affetmek kendine saygısızlıktır.
00 YorumlaAllah aşkına böyle adamlarla olmayın abi be bi de affetmişsin ne diyim siz kızlar şaka gibisiniz
00 Yorumla
+1 yılİnsnmak isteyebilirsin ama tekrar yapıcak kank dost acı söyler ve bu da gerçek biliyorsun
00 YorumlaÇok pismansa bilmiyorum ama sende güven kavramı bitmiştir bence
00 Yorumla
+1 yılHataya yer yok kolay bir şey değil affetmen anlamsız olmuş
00 YorumlaBu hayattaki en büyük hata aldatan birine ikinci bir şansı vermektir
00 Yorumla
+1 yılaffetme hemen bitir hemen ilerleyen süreçte yine aynısını yapacak ama bu kez daha dikkat edecektir devam ettiğin sürece nasıl olsa vazgeçmiyor affediyor algısı oluşturursun ve asla huylu huyundan vazgeçmez kimse yanlışlıkla soyunup sevişmiyor
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. ilkini affetmek diğerlerine kapı aralamaktır :D
00 YorumlaAffetiğin için tölerans gösterebileceğini düşünüp tekrar yapar ben beni aldatan insanı afferin sonra 3 defa daha aldattı 3 defa daha afferin sonra bitirdim öyle düşün yapıyorlar.
00 YorumlaO sizin aranızda kalmış bir mevzu ama benim görüşüm uzun bir zaman geçsin yine aynı şeyleri yapabilir
00 YorumlaNasıl aldattı duygusal fiziksel? Vse nasıl öğrendin
01 Yorumla
Soran+1 yılDuygusal degil hala beni sevdiğine inanıyorum bizim büyük bi tartışmamız oldu ondan sonra bu kız onların iş yerinde işe başlamış birlikte görüşüp oturmuşlar yakınlaşma olarak öpme olmuş sadece kız bildiğin kendini atmış bu da şaytana uyup yapmış neden yaptım bende bilmiyorum vs dedi
+1 yılaldatan tekrar aldatır alışkanlık yapar bir de seni zayıf görecek
00 YorumlaO tadı aldıysa yapar.. aldattiysa sen daha ne tamam kabul ediyosun
00 Yorumla
+1 yılBaşkasıyla mi yatmis
01 Yorumla
Soran+1 yılHsyır
bi daha zor güvenirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet öyle gözüküyor
Affedilmeyi haketmiyorlar
01 Yorumla
Soran+1 yılPişmanlığını gerçekten hisettim şans vermek istedim ama şu an istemiyor gibiyim bilmiyorum
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Tekrar aldatacak..
00 Yorumla
+1 yılYapar yapar yine yapar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Bu hatanız sebebiyle sizi tebrik ederim.
00 Yorumla
+1 yılAldatan bir daha aldatır.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. Seni sevse yaparmıydı
00 Yorumla
+1 yılOrtak kullanmaya alış artik
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYürümez o tekne kara da sonu yok onun
04 Yorumla
Soran+1 yılO tekne bizi batırdı
Cevap sahibi+1 yılYakican o zaman yurek başka bişey herkes de yok arkana bakarsan boynun tutulur
Soran+1 yılKolay olsa giderim de ben hiç başkaları gibi olamadım diye kaybettim hep arkama baktım beni üzenleri ben elinden tutup kaldırdım bu da benim ayıbım
Cevap sahibi+1 yılAnladım kolay gelsin
Gizli Üye(25-29)+1 yılBi kez yapiyosa korkmadan tekrar yapar yani
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Aldatan bı daha yapar
00 Yorumla
+1 yıliyi b*k yedin
01 Yorumla
Soran+1 yılYedik bi boq
+1 yılTekrar hatta tekrar tekrar yapar
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yapar güzelim
00 Yorumla
+1 yılDiğerinin tadı damağında kalmıştır
00 YorumlaSessizce uzaklaş bence yorma kendini
00 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aldatan sevgilimi afettim ama hiç iyi hissetmiyorum. Tekrar yapar mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer