Güncellemeler
+1 yıl
Ha bide sunu da ekleyeyim... Senin sesin guzel mı yok şuran da kıl var mı temiz gel filan aşırı ıgrenc ya Bı kıza boyle denir mi ben ztn bakımlı yım onu dedıgı an uzaklaşıyorum gidiyorum baskasına valla
Aşırı ıtıcı kimle konuşsam eski manıtaısndan veya Baska kızdan bahsediyor foto atıyor kıyas yapuyor soguyorum güzel falan diyor bu ne ya git onla cık ozaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yok ben örgü yapıp öyle geziyorum deseydin kendine baksın o
Bencede
o adam karaktersiz ise bahseder her insan bir değil
Foto atmayan erkek cıkmadı karsıma Baska kadını attılar neden DİE sorunca kızınca bana psikolojin bozk dedıler
bu tip ergen olmaya çalişian ya da ruh eşini etkilemeye çalişan arizona kertenkeleelri çok
Evet 38 yasında biriyle knstm bana kapalı kızları attı durduk yere hep onları stalk yapıyormus meger bana attı boyle ol dedi cok uzuldm ınstası kesfetı bunlarla doluydu ayrıldık ama cok zoruma gitti bana sen bacım bunlar namuslu dedi o kızlar namuslu ise o sitelerde nıe bas kapalı heryerı dar gıyms paylasım yapmıs lar ozaman
işte sen böyle insanlardan uzak dur boş ver aklına bile getirme üzülürsün
Aynen ama hep aynı insanlar cikıyor karsıma neyi istemezsem o çıkıyor normal mı
bazen insanalrda öyle bir aura varki istemdiğini hep çekiyor mıklatız gibi dene şansını başka insalarda olgun seviyeli sohbet eden insanalrda
İnşallah...
içini ferak tut sen peki sen nasıl bir insan istyorsun mesela karakteri fiziği
Tipe bakmam karakterıde Baska kızdan bahsetmesin ovmesın yeter tek ıstedgm bu ya onu da yapıyorlar şerefsiz ler
ben mesela güler yüzlü ne istediğini bilen neşeli şakacı bir insan arıyorum bunu gibi yani hiç bir özelik olmasın mı?
Olablr
hım dene şansını derim o zaman
Aynen
seni dahah fazla alı koymiyim ben belki kısmetin seni arıyordur
Onun altında ilk askı ve ilk sevdigi oldugu için diger kişileirnde oyle olmasını istiyor bikere birkişi hareketleri huyu bakişi davranişi fizigi vb benzemesini istiyor insan ama her insan bir olmuyor bu durum yüzünden cok kişi ayrılıyor sebepsizce
Ne alaka ya hepsine de bin basarm onların alakası yok nankör bunlar
😂😂Binde basarsın 2 binde. Narkörlük dogamizda var yok diyen Narkörlük edecek günü gelmedigi içindir... Ya bikere karsı taraf konuyu acmadıkca bu konulara girilmez...
Açmadım neden açaym genısmym ben
Senin için degil konuyu acan için 🙃 cok itiçi biriyle neden fazla muhatap olur ki güzel birisi macerami arıyon degişiklik olsun diye...
Malım biraz ondan
O malik herkezde var illa o malligi yaptıkdan sonra akıl basa geliyor
Diger yorumlara baktımda adam kapalilara namuslu sana namussuz mu dedi... 😇
Evet
Ki benim Instagram bile yok ama o kızların vardı hemde daracık kıyafetlerle sadece bası kapalı
Hmm ama onun için namuslu bu kırıcılık ve kötülemek den baska bişe degiş geçmiş olsun
Adam seninde oyle olmanı istemiştir
Evet bana orpsusun sen dedı aşırı zoruma gitti engelledi ztn benı
Onlara bakması ıgrenc ama resmen fetişi var kapaılara sayfası onlarla dolu ben onla evlensem hep bunlara bakacak yine adam sapık
Vay vay adama bak birde engelli yor kac aydır bunu
Tanıyorsun bu beyin sizi
Bayadır 😔
Bak bazi seyleri allah işaret olarak gönderir uyarıcı olarak uyup uymaman sana kalmiş birde evlendigini düşün kuma getirir böyle bişe allah koruyorşte
Yenimi gördün bunları neden bukadar katlandin
Evet aynen
Sende sarısınlık var mı 😇
Yeni gosterdı yuzunu pislik
Nedensen güzellerin basına geliyor böyle nerde serseri sapık ya da işe yaramiyon adam varsa yaninda illa bir güzel var o kızlar ne arıyor anlamiş degilim güzel siniz bulun yakısıklısını güzelini zihniyeti de güzel olsun
Haklsn ama guzel lerde zeka olmuyorkı malız ıste
Ya haberle görüyorum adam kollarda dögme 20 sabıkası var kızlar ölüyor onun için. Ölen bayanrın hepsi güzel hiç çirkin olmuyor öldürenler saldıranlar hep serseri arada okumusta var... Neyse allah korusun sen kurtuldun. Sen bunla bulusmussubdur
Az önce biriyle knstm bana dıyorkı kılları kac gunde kesiyorsun hanzo ya soruya bak
Ne kılı😂😂 konuyla ne alaka şikayet et.. Deseydinya ben kesmiyorum örgü yaptım oc deseydin ne diyecekti
Sinirlerimi bozdu ne var bunda diyor ben abartıyomusum offf
Ya bu site de gelenler profilde foto var yok diye ona göre yargılıyor. Demiyor buda insan bunda yasantı sı var bununda gerekli insani davranişları var kalbi akli var demeden hemen lafimi söylüyüm bakalim tepki nediyecek... Gecen mesaj atdı bir kız bana nute taninşyorum güzelmi yor bide kendi altıgına yorumuda kendi yapıyor. Tanişma falan yok direk nute miller canım olmus abooo
Bukes cok yazdim sorry
Olsn cidden orspu dolu heryer
Sanal alem herkes kendine burada dünya kurmuş sanşyorlarki izlenmiyoz ama hepsi izleniyor
Aaa ayıp bacım laf etme bacım eskidendi şimdi adı bile bilinmiyen bişe oldu
La bu yazdıklarımı bacım yaptı😂😂😂
Bak site okadar pis soruları sansurlemiyor ben surda or. p. u dedim diye şansur
Aynen oyle site de adil değil
Aynen görüşlerim için tesekkürler bana sanada sorun için yardımcı olamadıysam kusura bakma. Baska bir sorunda baska bir günde tekrar görüşmek üzere güzel ve güzrl güzel bu sıfarsızlara bin basan bakimli güzel bayan. Görüşmek üzere eklemek ister sen buralardayım😉 yine cok yazdim iyi geceler uyu uyumak unutdurur beli bir süre byyy
İyi geceler cok teşekkür ederim olsun mutlu ettin beni sağol 😊😊😊
Güzel bişe yapmişim mutluk mutluluk peşinizi bırakmasin tesekür
Saol melek kalplı
🤜☀️🤛🧏
Bu tarz harketlere katlanmak zorunda değilsin. Bunu yapmayan adamda çok boş ver o malları
Yuh ya sen nasıl yüz veriyorsun da bu adamlar şuran kıllı gelme diyebiliyor? Kğstahlara hadsizlere bak
Aynen kibar davranıyorum diğer kızlar gibi ıt gıbı olsam boyle dıyemezler
Kibar davranmak zorunda değilsin, o Kızlar gibi ol şunları duyacağına
Olamıyorum ki ya beceremiyorum
Becerirsin azıcık ilgi alacam diye eğilip bükülme
Haklsn ıns yapabılırm
Anlamsız. Aklım ve kalbim sevgilimdedir başka kızda olmaz.
Laf arasında geçerse kısaca gecistirilir onun haricinde yeni ilişkide eskiden bahsedilmez
Bahsediyorlar
Nasıl bı konuşma geçti ki aranizda
Normal konsyodk yemek yedm falan filan Bı baktım kadın fotoları attı
38 yasında biriyle knstm bana kapalı kızları attı durduk yere hep onları stalk yapıyormus meger bana attı boyle ol dedi cok uzuldm ınstası kesfetı bunlarla doluydu ayrıldık ama cok zoruma gitti bana sen bacım bunlar namuslu dedi o kızlar namuslu ise o sitelerde nıe bas kapalı heryerı dar gıyms paylasım yapmıs lar ozaman
Adilik yapmış kimse böyle davranılması hak etmez ayrılık uzaklssmakta haklısın
Evet tiksiniyorum ondan
Haksizda değilsin
Evet
Böyle kişileri sokma hayatina daha kaliteli adamlarla birlikte ol
evet yanlış bişey, asla sevdiğim kıza eski sevgilimden bahsetmem, bahseden de soğurum
Aynen bence de katılıyorum
Talibim çok havası katmak için
Baya kotu