"Yeşil gözlü" hatunum olması için hangi duâları etmeliyim?
Ne olacak benim bu yeşil gözlü hatun sevdam..
(Nasıl olsa olmuyor, olmamışken en iyisi en güzeli olmasın 😄 )

#Vesselam
"Yeşil gözlü" hatunum olması için hangi duâları etmeliyim?
Ne olacak benim bu yeşil gözlü hatun sevdam..
(Nasıl olsa olmuyor, olmamışken en iyisi en güzeli olmasın 😄 )

#Vesselam
Ha buldun da bir de yeşili kaldı :)) Kırmızı gözlü şeytanından tut, göz rengi fark etmez, bir tane düzgünü gelsin diye uğraşıyorum. Sen yeşilini arıyorsun :D
Aga biz hedefleri çok düşük tuttuk olmadı..
Nasıl olsa olmuyor, bari olmamışken en güzeli olmasın 😄😄 Hiç olmazsa Hedefim büyüktü olmadı deriz 😄
Ben kuruyemiş tabağındaki leblebileri dahi sever oldum, antep fıstığı falan istemiyoruz. Bulmak lazım, yeşili, kırmızısı, siyahı fark etmez. Ama sen de haklısın :D
:))
Kardeşim bu hayatta her şeyin hayırlısını iste yeşil gözlü olmasından ziyade hayırlısı olsun çünkü hayırlısı olmadıktan sonra ne olduğunun hiçbir önemi olmuyor o sana yeşil güzel görünen gözler belli bir süre sonra sana hayatı zehir zemberek edebilir
Büyük konuşma bence bu konuda. Allaha güven. Bu dünyada vermezse sende bu duruma sabreder isyan etmezsen kardasın. Bu dünyada verir sende hamd edersen gene kardasın.
Ben yeşil gözleri hep aldatıcı sahtekâr bulurum.( Bütün sevgililerim yeşil gözlüydu hepside aldatti srfsizler🤣) Benim de yeşil ama veren Allah'a şükürler olsun , görüyoruz ya o kafii yeşili mavisi siyahı kahverengisi farketmez.
Hatunlar öyle ya da böyle kandırıyor zaten :) Bari yeşil gözlü olanı kandırsın 😄
Zaten hep hatunlar kandırır. Beni de kandıranlar erkekti.
Ben evlilikten bahsediyorum:))
Ben evliyim gelmeyin buralar çok karışık 🤣🤣🤣 tünelin ucu Mahmut hoca nın odasına çıkıyor 😊😊😊
Siz, sizden önceki evlileri dinlememişsiniz ama bizden dinlememizi bekliyorsunuz :))
İşin şakası tabii ki dinlemeyin. Kimse bekâr kalıp mutlu kalmamalı haksızlık olur herkes evlenip mutsuz olsun. Zuhahahaa.
Zuhaha mı? :))
Evet , zuhahaha. Kötü adam gülüşü 🤣🤣
:))
Cevap
3Cevap
Bu yeşil gözlerde ne var Allah aşkına? Bir tek ben mi beğenmiyorum 🤔? Bu arada seninki biraz, buldun da yeşili kaldı gibi olmuş sanki 😐
Şimdi renk ve zevkleri mi tartışalım :)) Allah bana onu güzel gösteriyor ben ne yapabilirim?
Benimki buldum da değil, bulamadım çünkü en güzelini istedim demek olsun :))
Tartışmayalım tabiki. O zaman diyorum ki, inşallah Allah sana istediğin gibi birisini en yakın zamanda nasip eder. Mutlu mesut yaşarsın
Amin amin.. Benim için ne diliyorsanız Rabbim size iki katını nasip etsin.. :))
Yeşil mavi göz olmasın benim için 😅
Hangi renk olsun? Allah'ın hazinesi geniş :))
Yeşil, mavi ve ela gözler dışında her renge tamamım ben (bu arada gözlerim yeşil ve ben hiç memnun değilim😑)
O niye ki? (İki cümle için de geçerli)
Sevmiyorum renkli gözleri. Aldatıcı geliyor bana. Yakıştıramıyorum kendime yeşil gözü, sanki başka bir şey olsa daha iyi olacak gibi
Bilmem neden aldatıcı olsun?
Hem Allah yakıştırmış sana sen ne hakla yakıştıramadın?
Aldatıcı, sanki her lafı yalan gibi gelir bana. Biliyorum ama dedik ya zevkler diye. Ben beğenmiyorum işte benimkini
Tuhaf bir durum.. Beğenmemezlik, insanı Allah muhafaza isyana götürür, dikkatli olun..
Yok yahu o kadar da değil
Ben öyle anladım.. Allah'ın takdirini beğenmemek ciddi problem bence..
Peki peki, beğeniyorum diyeyim, seninde gönlün olsun
Benim gönlümün ne önemi var sanki :)) Allah'ın rikkatine dokunmasın kâfi..
Allaha inanman yeter dua etmen. İnanarak dua ettim tam istediğim kişi eşim oldu.
Allah gönlüne göre versin
Cümlemize..
var bizim semtte yeşil gözlü bir hatun ama tüm üni üzerinden geçmiş he dersen allahın izniyle gel iste hatunu ailesinden xd
Ahlak ve namus hepsinin üstünde..
Bunlar zaten olması gerektiği için koymadım :))
nolcak krdşm ya onun vücudu onun kararı.. geçmiş önemsizdir önemli olan senden sonrası bence bi düşün hem tövbe falan eder :D
Sana başarılar kardeş.. Ben almayım
aa :D :(
senin aradığın hatunu anca inandığın o cennetinde bulabilirsin biliyorsundur zaten de :D sen evlenmeyi falan unut en iyisi
Zaten burada bulamazsak artık orada inşallah :))
inş mümin kardeş inş
Şu gereksize verdiğin cvplardan ötürü seni tebrik ediyorum @_mütefekkirseyyah
Büyük sabır isteyen bişi başardın
@nedenAcabağ sakin olun :)) saygısızlık yapana elbette cevabı verilir ama yapmadı..
onuncu köyden selam :D gerçekleri yazmaya devam edeceğim...
Hatunu bulmuşda yeşil gözlüsü kalmış.
Bundan sonra beyle...
Piyasaya çık
Hangi piyasa
Alem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?