Bir erkeğin karısını hiç kıskanmaması çok güvenmesinden mi yoksa kıskançlık duygusunun olmamasından mı?

Eşim beni hiç kıskanmıyor. Bana kim mesaj atsa ne dese biri yürüse nasıl terslediğime varıncaya kadar eşime anlatırım. Gizlim saklım yoktur. Aşırı şeffaf bir insanım. Çok gösterişli değilim ama çevremde asılan yürüyen birileri oluyor, hadlerini bildirip eşime anlatıyorum. Adam zerre kıskanmıyor. Sizce bana güvendiği için mi bu adamda böyle bir his mi yok?

Bir erkeğin karısını hiç kıskanmaması çok güvenmesinden mi yoksa kıskançlık duygusunun olmamasından mı?
Cevapla