Sizce hayal kurmayı bırakıp yalnizlığa mı odaklanmalıyım?

29 yasindayim ve anne olmak istiyorum cocukları cok seviyorum ama bana evliligi dusundurtecek bir adam olmadı yani sevgili, flort vs oldu tabi de ciddi anlamda devamlilik olmadi biraz zor bi karakterim var kimsenin de tahammul edecegine inancim kalmadi askta emek sabir ve fedakarlik olmasi gerektigine inanlardanim cok mu antika kafaliyim yaşımda geçyo kabullenmelimiyim artık yalnizlığı evliliğe kapıları kapatmalımıyım?

Sizce hayal kurmayı bırakıp yalnizlığa mı odaklanmalıyım?
Cevapla