Kiloluyum diye sevgili yapamiyorum, gercekten kilo bu kadarmi önemli insanoglu icin?

Metrobuste, sokakta, kampuste vs sevgilileri goruyorum cok tatlilar, el ele tutusup sariliyorlar, muhabbet ediyorlar vs. Bende istiyorum bi tane. Bende sevgilimle bi cay icmeye gideyim, metrobuste kafami omzuna koyup uyuyayim yani cok birsey istemiyorumki. Yuzumun cok guzel oldugunu soyluyor herkes, gorenler ortalama ustunde bi guzelligin var diyor ama cok kiloluyum iste, boyum 171 kilom 130.. gercekten kilo vermektende korkuyorum derim sarkacak yoparlamayacak diye

Kiloluyum diye sevgili yapamiyorum, gercekten kilo bu kadarmi önemli insanoglu icin?
Cevapla