Sohbet vs de pek etmiyoruz niye geliyor takip ediyor anlamadım (meslektaşız da o açıdan bir konu var onu soruyor sadece o kadar. nasıl çalıştın mı diye soruyor. bu şekilde başka muhabbet pek yok
sıkılıp yazıyordur desem sohbet de etmiyor ki sıhbet için gelsin o açıdan 🤷♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kıyamam hoşlanıyorsun sen, sen sohbet başlatıp devam ettir ilk başta kaçar sonra o, sohneti uzatmanı arar bi bakmışsın işler değişmiş
Yok başkasından hoşlanıyorum ben bu sadece öyle konuştuğum biri ama yürümüyor da arada geliyor niye geliyor bi sınavı sorup gidiyo
İlk başta mıyhabbetimşx vardı tatil zamanı hep fotolar vs gezdiğimiz yerler ya da aktivite falan atardık konuşurduk da şimdi sınav zamanı diye öyle yapıyorum diyor ama hep arkadaş çerçevesinde her şey yani neden arada 10-15 günde bir gelip yazıyor ona anlam veremedim
Başkasından hoşlanıyorsan niye o dert oldu o zaman bu saatte sana
Anlayamadım davranışını merak ediyorum bir yandan da uzun zamandır biri yok hayatımda ondan galiba olsun istediğimden
seven çekinen insan sohbet edemez ya da hayatında başkası vardır arada hal hatır soruyordur
Sormuştum bir ara, yok dedi
ozaman işleri var ama bazı insanlar sohbeti sevmez
Anladım yoğundur vs de neye geliyor olabilir onu anlamıyorum
ama yanlış da anlama hoşlanıyorsan ilk adımı bazen erkekten beklememek gerekir yoksa kaybederiz seve seve o yüzden inat etme pat diye açılma ama sohbet et sevdiğini biraz belli et bir adım attıktan sonra sana bir adım atmazsa ama adımın görünür olsun yoksa adım atmaz
sana bir adım atmazsa adımına karşılık verip bilki bir umut yok
Hayır ben adım atmıyorum yazınca iyi sen nasılsın diyorum bu kadar
seviyorsan kaybedersiniz ama sen çekingen adam çekingen aşk başlamadan biter
Değil bence çekingen kaç yaşında adam 34 yaşında
Seni kadını yapmak istiyor ama çekiniyor
Nasıl yani
Senin eve geçelim mi de anlarsın
Hayır az önce yanlışlıkla kalp emojisi sildi
Tamam sen seni istiyorum de
Hayır yürümüyor istemiyor öyle diyorum
Ahahhahahahha
Ne gülüyosun
Vakit öldürmek olabilir mi amacı?
Nasılsın diyip 2 cümle konuşup gitmek mi vakit öldürmek? Bunu bir kaç defadır sürekli yapıyor konu bu
Vur kaç yapıyor olabilir mi ya da peşinden koşmanı istiyor falan olabilir mi?
Hiç öyle değil hatta biraz muhabbet uzasa hemen şey diyor senin dönmen gerek miyor muydu derse diye uyarıyor
Hmm peki sizce ne görüşünüzü merak ettim
Anlayamıyorum işte bence si yok