Nişanlımla aşırı toksik bir ilişkimiz var ve ben ona bağımlıyım. Ne yapabilirim?

Değersiz hissediyorum, bir şey oluyor mesela bir tartışma yaşıyoruz suçlu o. Bir anda öyle oluyor ki ona acımaya başlıyorum "zaten ben neyi iyi yapabildim ki ilişkiyi re yürüteyim, zaten bi babama yaranamadım bir sana..." olmuyor. Ailemle konuşamıyorum, arkaadaşlarıma anlatamıyorum. Anlatsam da çözüm olmayacak ki. Ne yapacam nasıl bir konuşma yapmalıyım ki düzeltsin birşeyleri bağımlı olmuşum yazmadann aramadan duramıyorum. Yardım..
Nişanlımla aşırı toksik bir ilişkimiz var ve ben ona bağımlıyım. Ne yapabilirim?
Cevapla