İlk buluşmadan sonra günaydın mesajı bile almadım, neden böyle olmuş olabilir?

Ya bakin simdi biz 1 aydir falan bi cocukla konusuyorduk işte. Tabi bi ara konusma ilerlemedi kesildi falan neyse kaldigimiz yerden devam ettik ben adim attim. İste En sonunda çok spontane bi sekilde buluşma kararı aldık ve bi kafeye gittik. Cok guzel gecti surekli iltifat aldim flortöz yaklastik birbirimize hareketleri, bana karsi olan tutumu falan cok hosuma gitti. Neyse gidecegim yere kadar beraber yürüdük falan. Eve geldik kısa bir mesajlasma disinda hiçbir etkilesim olmadi. Gunaydin mesaji da almadim acaba neden boyle oldu kafam cok karisti.

İlk buluşmadan sonra günaydın mesajı bile almadım, neden böyle olmuş olabilir?
Cevapla