Artık zengin sevgili arayan kadınları anlıyorum. Haksızlar mı sizce?

Maddi durumu iyi olan bir ailenin tek çocuğuyum. Bugune kadar hesap bile ödetmedim hiçbir erkeğe. Hediye kabul etmedim ama hep hediyeler aldım.
Sonuç olarak flörtlerimden bir tanesi daha 3. Günümüzde benden 5 bin borç istedi veremem diyince de bitirdi falan.
Bende artık dengi dengime adam bakıyorum herkes kendini çakal sanıyor.
Artık zengin sevgili arayan kadınları anlıyorum. Haksızlar mı sizce?
Cevapla