Erkek arkadaşım gereğinden fazla romantik yani her şey de romantiklik yapıyor romantik şeyler alıyor ya da ne bilim romantik sözlr?

Yazıp resimler atiyor. Artık hizina yetişemiyorum ben de tam tersi odunum bide. Çok güzel seviyor ama ben işte ben. Sizce ne yapmalıyım bu iyi bir şey mi

Erkek arkadaşım gereğinden fazla romantik yani her şey de romantiklik yapıyor romantik şeyler alıyor ya da ne bilim romantik sözlr?
Cevapla