Sevemiyorum ama denemeli miyim?

Uzun ilişkim biteli 7 ay oldu. O benim ilk sevgilimdi. Çoğu şeyin ilkini onunla yaşadım ve unutamıyorum. Her neyse son zamanlarda birisi bana ilgi gösteriyor. İtirafta yaptı fakat ben "zamana bırakalım" dedim. Bana çok önem veriyor. Öğle arası birlikte yemek yiyoruz hesabı falan ödüyor. Ben ödedim birkaç kez azarladı ödeme diye. Hiç alışık değilim. Bundan önceki sevgilimde hiç hesap ödemezdi. Hep ben öderdim. Bugün beni kütüphanede bekle diye mesaj attı benden hoşlanan kişi. Bekledim bir saat gelmeyince gittim. Sonra fotoğraf attı bir pasta ve gül almış. Bugün ben hariç herkes mutlu dedi. Eski sevgilime de hep ben hediye alırdım o bana bir çöp bile almazdı. Resmen karma yaşıyorum. Ama bir ilişki istemiyorum ben çünkü eski sevgilimin bıraktığı acıları hâlâ atlatamadım. Ne yapmalıyım çok kararsızım? Çok uzun oldu kusura bakmayın.

Sevemiyorum ama denemeli miyim?
Cevapla