Hoşlandığım kıza imalı olarak yazdığım son kısım sizce gereksiz mi olmuş?

Hoşlandığım kıza imalı olarak yazdığım son kısım sizce gereksiz mi olmuş?

Kız hoşuma gidiyor bizim sınıfta ama çok karşılayamıyoruz hem okul günü az hem de genelde arkadaşlarıyla vs neyse mesajla da çok sık cevap vermiyor bazen 2-3 güne cevap yazıyor haliyle ben de salıyorum, işte kahve ısmarlayacaktı yine ben hatırlatmış gibi oldum sizce hatalı mıyım, hoşlanmasam yapmam zaten ha bir de yüz yüzeyken iletişimimiz iyiydi o yüzden biraz böyleyim.

Güncellemeler
+1 yıl
Tamam hata bende de yüz yüzeyken de gelip konuşmasın o zaman görmezden de gelebilir ama mesaj konusunda zaten son kısmı yazmam hataydı
Güncellemeler
+1 yıl
Yazıp bok ettik yine iyi geceler arkadaşlar daha da nah bu duruma düşürürüm kendimi herhangi biri için
Hoşlandığım kıza imalı olarak yazdığım son kısım sizce gereksiz mi olmuş?
Cevapla