Aşk, sizi olumlu ya da olumsuz yönde nasıl birine dönüştürüyor?

Aşk, sizi olumlu ya da olumsuz yönde nasıl birine dönüştürüyor?

Karşındaki insan senin herseyinde sen izin vermeden de hüküm sahibidir. Kalbini vermişsin, gülüşünü vermişsin, belki tenini bile vermişsin. Artik kırıldığında, agladiginda, yalnız kaldığında her yaşadığın duyguda hükmeden karar vermiş oluyor. Yani artık duygularına sen değil o karar veriyor. Seni mutlu, mutsuz etmek onun elinde. Duygularina hükmeden kişi için değişmeye cabalaiyoruz. Bazen acab hatalı miyim? diye soruyoruz kendimize, işte buda çok bağlanmaktan geliyor. Bir taraf çok bağlanınca , karşı taraf seni istediği gibi değiştire bilir. Hem iyi yönde hem kötü yönde. Evliliktede böyle eşimi ağlata bilirim , mutlu veya mutsuz edebilirim bazen sözle bazen hareket davranışına oda aynı şekilde bana yapa bilir. Yani karşımızdakine aşık olunca duygularımız degisiyorsa , kişiliğiniz bakış acimizda degise bilir iyi veya kötü yönde
bazen olumlu bazen de olumsuz olabiliyor.. fazlaca tatlı sevecen daha da kendim oluyorum.. ama kendim olmanin tadını bile çıkaramıyorum. fazla sevgi nankörlük geriyor çünkü
Cevap
8Cevap
Hiç sevilmedim ama aşırı mutlu olurdum sanki hiç bir sorun yokmuş gibi
Aslında bu sevdiğim insana göre değişiyor. Eğer bana huzur veren ve mutlu eden bir insansa aynı şekilde pozitif bir havaya bürünüyor. Aksine daha çok eziyet eden tarafsa bende biraz daha asabi bir insan oluyorum.
Albendende daha fazlasıı😀😀
Olumlu mu bilemiyorum ama sevip sevildiğim zaman kedi gibi uysal ve sevgi yumağı oluyorum ben.
O her zamanki soğuk ve mesafeli tavrım gidiyor yerine daha içten ve duygusal biri geliyor.
Daha dikkatli birine dönüşüyorum. Ne olur ne olmaz çok iyi seviyormuş rolü yapanlar var
ben çocuksu oluyorum bir anda kendimi böyle luna parka atasım geliyor
Etkilemez artık.
Mutlu heyecanlı olurum
olumlu yapıyor tabıkı bırde hersey yolundaysa
Pozitif oluyorum, hep bir sırıtıyorum..🙃
Süper oluyorum ama değerimi bilin yok 🤷
çocuksu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?