4 yıllık bir ilişkimiz var, bana evlenme teklifi de etmişti ciddi düşünüyorduk, bana yüzük takmak istemediğini dövme yapsam olur mu diyordu hep, 4-5 aydır üniversite bittiği için uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve çok kavga etmeye başlamıştık uzaklaştık biraz birbirimizden, ama muhabbetimiz az da olsa devam ediyordu, ailesinin baş harfinin dövmelerini yaptırmış her parmağına, yüzük parmağına da kardeşinin başharfini yaptırmış, bana bunların fotoğrafını attı dövme yaptırmayı düşündüğünden haberim bile yoktu, aramız iyi olduğu dönemde 2-3 ay sonra evleneceğimizi bile konuşuyorduk ve yüzük parmağına benim dövmemi yapacaktı, siz nasıl düşünürsünüz bilmiyorum ama ben çok kırıldım yaptırdığı dövmeler ailesi ve beşiktaş olmuş, bunu geçtim yüzük parmağının özel olmasını isterdim, sözde nişanda yüzük takarken her fotoğrafta benim değil kardeşinin başharfi olacak, başka bir yere yaptırsa anlardım ama beni yok saymak için yapmış ve bunu ona da söyleyip ara verdim. Siz bu durumda ne düşünürdünüz ne yapardınız
Güncellemeler
+1 yıl
nöm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar