Bana "evlendiğinde kocana fazla değer verme kıymetin düşer" diye nasihat edildi. Doğru mudur?

Her şey karşılıklı olmalı. Sen Ailenden sevgi saygı görmedin izin ver başkası bu boşluğu doldursun. Hep veren taraf sen olma.
Değer verme çok denildi.
Gerektiğinde naz yapmalı özletmeli yoksa kıymetin olmaz.

Peki bu söylenenler ne kadar doğru?
Güncellemeler
+1 yıl
Bana "evlendiğinde kocana fazla değer verme kıymetin düşer" diye nasihat edildi. Doğru mudur?
Cevapla