Şimdi size bir şey sorucam bir erkek kız arkadaşının yanında farklı yokken farklı davranıyorsa neden?

Bu kişi arkadaşım ve uzun zamandır aramızda bir elektriklenme var ama arkadaşım sadece. En son kız arkadaşı olmuş işte ortamda kız varken göz teması bile kurmuyor ama kız ortalarda yokken sürekli benimle iletişim kurmaya çalışıyor bana bakıyor hatta saçımı falan düzeltme bahanesiyle temas etmeye çalışıyor deliricem ya 😀 ayrıca bir şey eklemek istiyorum kız yokken de hiç adım atmadık birbirimize şimdi kız var diye olmuyor değil ama ne bu yani insanı delirtir

Şimdi size bir şey sorucam bir erkek kız arkadaşının yanında farklı yokken farklı davranıyorsa neden?
Cevapla