Sizin için hangisi daha güzel? Hangi durumda aksiyon dolu, heyecan dolu, mutluluk verici bir gün yaşarsınız?

Sizin için hangisi daha güzel? Hangi durumda aksiyon dolu, heyecan dolu, mutluluk verici bir gün yaşarsınız?

Merhaba,
Nereden baksan 5 yıldır hayatımda kimse yok 5 yıldır hayatımda kimse olmadığı için de sevgilisiz bir zaman geçiriyorum şimdi bana diyeceksiniz ki sevgili olması çok önemli bir şey değil hayatta her şey aşk veya sevgi demek değil ama onsuz da olmuyor bazen insan onun da olmasını istiyor
Önemli önemli
Neden sevgilimle bir gün geçireyim ki o zaten sevgilim ve günler kaçmıyor sevgilim olmadan bir gün geçirmeyi tercih ederdim bu daha mantıklı değil mi?
Karar sizin
Sevgili olmadan 20 yıl geçirdim bir de sevgili olunca denemem lazım belki daha güzeldir belki de daha kötüdür bilemiyorum😂😂😂😂
Dene sister 🤣
Sevgili ile bir gün geçirmek daha güzel oluy tabisi 💞
Geçirelim sevgilim 🥰
İnsalalh bebem
❤️💘💚
Cevap
6Cevap
Sevgili ile bir gün geçirmek daha güzel.
Katılıyorum sister
Sevgilim ile tabi ki
Barışım seni evlendirecez az kaldı 🤣🤣
Abi beni evlendirmeye ömrünü yetmez türk lirası doları geçer bakmışsınız ben hala yalnızım 🤣🤣
Yalnızlık senfonisi ustası misin Barışım böyle gitmez bu iş 🤣🤣
Sevgilisiz gün sıkıcı olur ya sevgili ile birlikte yapılacak aktiviteler çoğalıyor. Tek başıma takılmak sıkıcı olur.
Tek sinemaya gitmek, tek yemek yemek, tek tv izlemek, tek dolaşmak..
Sevgiliyle daha hoş olur.
Katılıyorum tekillik yetersiz kalır çifter çifter eğlenmek aktivite yapmak en güzeli
Sevgili ile bir gün geçirmek tabi ki kaderime yazılı insanı görmeyi çok isterim
Sevgilisiz günü her zaman geçiriyorum zaten
Hadi inşallah
Çok kötü yerden girdin konuya.
Çok dolu olduğum yerden girdin.
Hocam yapıyoz bir şeyler 🤣🤣
Manitayla aksiyon dolu bir gün geçirmek 🤔 kavgaya falan mı gidecez
Fight kulüp 🤣
Sevgili ile birgün geçirmek diyorum
Katılıyorum kesinlikle
Sevdiğimle tabii
Enişteyle balık keyfi boğaza karşı mis
Aynen..
Zepline binin bu yaz 🥳
Sevgilisiz bir ömür 😂😂😂
🤣🤣
Sevgilimle bir gün geçirmek
Hadi isnallah
Bu yarışı sevgili kazandı ben de.
Kazanır tabi sister sevgili hojdur
Sevgili ile tabii😅
Doğru cevap 🤣
Sevgilisiz daha güzel
👍👍
sevgili ile tabii ki
Kesinlikle
Sevgiliyle
Kesin
Sevgili ile tabiiki
Net
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?