Merhaba boyumun kısa olması beni çok üzüyor çok mu kısayım?

boyum 5’0” ve bu yüzden mesela ekstradan pilot olmak isterdim ama olamam birini beğensem boyuna bakta gel falan oluyor çok üzülüyorum mesela şimdi sevdiğim çocuk 178 bir kızla beraber bu beni daha da komplekse sokuyor öte yandan cerrah olmak istiyorum hatta ne olursa olsun olacağım inşallah ama kısa boylu bir cerrahı ciddiye almazlar diye üzülüyorum mesela daha öf bir de biriyle tartışıyorsun hemen saçma sapan boy muhabbeti dönüyor boyum kısa diye beni ezmeye çalışıyorlar 😕
Keşke daha uzun olsaydım çok isterdim
Merhaba boyumun kısa olması beni çok üzüyor çok mu kısayım?
Cevapla