Kız arkadaşıma tuzlu kahveyi içmeyeceğimi önceden söylemiştim. Ayıp olmasın diye bir yudum içip kahveyi bıraktım. Buna rağmen kahvenin tamamını içmemi istediler. Ben de içemeyeceğimi söyledim ve içmemek noktasında direndim. Baldızlar "aaa, oldu mu" diye laf ettiler. Benim ve kız arkadaşımın nişanında baldızlar kim oluyor da içeceğim kahveye karışıyor? Sonunda o kahveyi içmedim ama suratım ciddi şekilde asıldı. Kahvemi yenilemek zorunda kaldılar ve dahası gönlümün olması için ortamı yumuşatmak durumunda kaldılar.
Bir insana zorla tuzlu kahve içirilmez.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eski zamanlarda, gelin ve damat adayı görücü usulü ilk kez kız isteme töreninde bir araya gelirmiş. Gelin tarafı ve erkek tarafı birbirlerini şöyle bir süzer, gelin hemen kahveyi hazırlarmış. Gelinin ilk kez gördüğü damat adayını beğenip beğenmediği de burada ortaya çıkarmış. Çünkü gelin hanım eğer damat kardeşimizi beğenirse kahvesini şekerli yaparmış. Hatta yanına tatlı da getirerek “Seni ailem de ben de istiyoruz.” mesajı verirmiş. Ancak her hikaye maalesef ki güzel bitmiyor. Gelin adayı eğer damadı hiç beğenmediyse kahvesine şeker yerine tuz koyarmış. Tuzlu kahveyi içen damat adayı, kızın kendisini beğenmediğini anlayıp anasını babasını toplayarak bu işten vazgeçermiş. Tuzlu Türk kahvesi servis etmenin işte böyle subliminal bir özelliği de varmış.
ben bu hikayede kahveyi içmek zorunda olduğumuza dair bir yazı göremedim. Hatta beni istemiyomusun diye sen yargıla onu 😉
Bir yudum içtim yetmedi, devamını içsin diye bakıyorlar. Oysa ben bunu içmeyecegimi nişanlıma daha önce dedim. Sorun nişanlımda değil, tip tip bakan kız kardeşlerinde çıktı. İçmeyeceğimi anlayınca biraz bozuldular. Kahveyi zehir yapmışlar. Kendi nişanımda istemediğim şeyi yapmaya zorladılar.
Sen bi evlen onlar eline düşer merak etme
Ne sümsükllllük yapiyon bi kahve nolacak yani noldu öldünmü içersem ne saçma triplere uyuz uyuz hareketler erkek Adam içer bi yudunda miymiy
İçmem dediysem içmem. O kadar. Kimse zorlayamaz.
Zorlasalardı oracıkta nişanı atardım
Uyuz seni
Erkek adama bak miymiy
Kendi nişanımda ne yiyip ne içeceğime kaynanamın bili bili kızları mı karar verecek?
Hepsini sıraya sokarım, elimden geçiririm.
Senin o kafana yazik
Ne var olum ne var bi kahve ne abartion
Asıl senin gibiler abartıyor bir kahveyi. Şunu unutmayın ki bu nişan tek taraflı olmuyor. Bu işin kızı varsa erkegi de var. Bir de köylü ağzıyla konuşma mahalle karısı
Mahale ağzı gibi konuşmayı seviyorum aman ne yaparsan yap bahaneee
Ben kiz olsam nisani atardim kim bilir daha neler cektirirsin bu kadar ufak bir seyi bile abartiyorsan yandi kizcagiz
Atarsan at. Çok istiyorsan sen iç o kahveyi
Senin gibi şımarıklar yüzünden evlilikler bozuluyor.
Kizlarin icmesi gerekseydi vallahi icerdim. Adet sonucta. Adetlere uymayacaksaniz birlikte yasayin kardesim evlenmeyin? Erkek olacaksin bir de :/
Simariklik degil erkek dedigin gelenek gorenege saygi duyar ve devam ettirir. Evliligin temeli de budur. O kizin atasina saygi duyacaksin, evlilige toreye saygi duyacaksin yoksa git batili gibi birlikte yasa. Gelmis bi de iyi is yapmis gibi anlatmis burada ya
Ne diyorsun sen? Senden mi ogrenecegim erkekliği?
Benden değil atandan öğrenecektin, öğrenememişsin. İyi iş yaptım laf diye orada burada anlatma bunu gülerler. Surat astım vs demiş bir de :D Trip de atsaydın? Te allahım ya
Ağzına fermuar çek. Terbiyesiz kadın.
Adetleri insanlar çıkartıyor. Kimse onlara uymak zorunda değil. Bunu ben önceden söyledim. İçmem dedim ve içmedim. Senin gibiler bana akıl veremez.
Kapa çeneni
Valla ne söylediğim açık, gayet de terbiyeli ifade ettim. Evlilik yükünü kaldiramayacaksan evlenme. O kizin ailesi önünde rezil olmana, kizin başını eğmene değdi mi? Nazlı damat derler arkandan artık. Dediğim gibi trip atsaydin bir de. Yazik valla
Benim gibilerden akıl alsan iyi olur. Sen bir toplum içinde yaşıyorsun ve hayatta kalmak için topluma muhtaçsın. Ben de böyle şeylerin dışarıdan nasıl göründüğünü hatırlatıyorum. Kulak versen iyi olur derim. Narsist davranırsan, sallamazsan o toplum arkandan güler
Bir erkeğin sözünü dinlemeyen senin gibi karılar toplumun mayasını çürütür. Neyseki nişanlım senin kafanda bir kız değil.
Er erkek olsun da sözü dinlenir. Ben erkeğin sözünün dinlenmesi taraftariyim ama sen gelenek görenek nedir bilmeyen, bir yudum kahveyi bile içemeyen insansin. Ailesi sana nasil saygi duysun artik? Vallahi aklini basina al
Teşekkürler iyi günler
Ailesi beni ilgilendirmez. Güvenmeseler de olur karım benim olduktan sonra... İsterse kaynanam arkamızdan anırsın, umrumda olmaz.
Pffff konu kapanmıştı tekrar gelip sarmışsın.
Ailesi umrunda olmak zorunda. Kadın erkek sözü dinleyecek diyorsan, gelenekçi düşüncelerin varsa karının ailesi senin için önemli olacak. Atasına anasına saygı göstereceksin. O da seninkilere saygı gösterecek. Erkek olmak bunu gerektirir. Karın senin annen hakkında "İsterse arkamızdan anırsın" diyebilir mi? Bu ne terbiyesizlik? Umrunda olacak arkadaşım. Olmayacaksa git ecnebi ile evlen.
Ayrıca yarın bir gün senin de oğulların, kızların olabilir. Senin gibi damat gelsin mi? Kayınpederim isterse anırsın umrumda olmaz desin mi? Bu ne gevşeklik ne münasebet