Öğretmen olarak atandım ama subay sevgilim çalışmamı istemiyor?

Son 3 yıldır sevgiliyiz. bu sene çok fazla çalışıp atandım çok şükür ama sevgilim çalışmamı istemiyor atanacağım yere gelemeyeceğini görev süresinin uzun olduğunu söyleyip duruyor. Sizce sadece bunun icjn mi endişeleniyor yoksa başka şeyler olabilir mi? Akıl verin bana cidden o kadar çalışmışken bırakmayacağımi söyledim ama hiç istemiyor :(

Öğretmen olarak atandım ama subay sevgilim çalışmamı istemiyor?
Cevapla