Seviyorum dedi sonra hiçbir sebep yokken yazmamaya soğuk yapmaya başladı ben de mi yazmayı bırakmalıyım?

Seviyorum dedi sonra hiçbir sebep yokken yazmamaya soğuk yapmaya başladı ben de mi yazmayı bırakmalıyım?
Cevapla