Güncellemeler
+1 yıl
KS soruyu düzeltmiş
Onunla konuşunca depresif ruh halinden çıktım bir süredir depresyondayım bir süredir ondan hoşlanıyorum ve bugün konuşabildim abi mutlu oldum onla konuşunca depresif ruh halinden çıktım yani gerçi hala tamamen iyi hissetmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Boşu boşuna demiyoruz sevmek iyileştiriyor gerçekten diye güzelleştiriyor bu ciddi doğru bir şey
Abla buradaki kilit kelime "o" değil bence, "konuşmak" :( Herhangi biriyle de konuşsan muhtemelen iyi hissedecektin :( O yüzden boş yere keramet aramaya gerek yok :(
Yo eminim onunla konuştuğum için oldu
Bir ara bende oyledim şimdi öyle değilim ayrıldık
Biz onunla olamıcaz ztn ; (
Demek ki sana iyi geliyor
İlaç gibi diyosun
Evet
Güzel olmuş senin için
Mutlu olursun umarım
Biz onunla olamıcaz ; (
Ben de kimseyle olmadım. Sevgisizlik kötü. Fakat kimseye kendini muhtaç hissetmemek gerek
Psikiyatrist git