• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Beyler ciddi ilişkiden niye çekiniyorsunuz ya neden hep one night stand düşünüyorsunuz?

Vazgeçgönül_
Vazgeçgönül_ Takip Et
Bilge Yaş: 29
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Beyler ciddi ilişkiden niye çekiniyorsunuz ya neden hep one night stand düşünüyorsunuz?
Cevapla
İlişki Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Eternetiy
    Eternetiy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 44%
    +1 yıl

    zaman çok değişti artık kimse kolay kolay ciddi olamıyor sen ciddi oluyorsun karşındaki ciddi olmuyor durum karışık ama şöyle bişey var herkes kendi gönlüne düşen payı alır

    1
    7 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Çok doğru katılıyorum ciddiden kastım evlilik bile değil daha sevgili adını bile koyamıyorlar hep flört kalsın bir olsun on gün olmasın.. yorucu baya doğru zamanda gelmesini bekliyorum

      Yorumla
    • Eternetiy
      Eternetiy
      +1 yıl

      zaten bir insan dünyaya geldiğinde kiminle evleneceği ne zaman hangi yaşta nerde olacağı tamamen yazılıyor kaderine bizlerde kaderimizi yaşıyoruz taki doğru insanı bulana kadar ama doğru insanı bulacaz diye hayatımızı harabeye çevirmicez her önümüze geleni hayatımıza almicaz doğruyu bulana kadar helak oluyor o yüzden flört olarak kalacak ilerliyen zamanlarda ne olacağı insan bilemez

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Haha acabaa bana biri yazılmadı mı bu ara etrafımda çok fazla ciddi ilişki ve evlilil oldu. Tabi flörtler lazım insanları tanımak için güzel bi süreç aslında. Ki zaten flört döneminde karşıdaki insanın konuşmasından anlaşılıyor karakteri. İnsanları da çözebiliyorum tanıyabiliyorum uyuşmadığı noktada uzatmadan bitiriyorum

      Yorumla
    • Eternetiy
      Eternetiy
      +1 yıl

      hahahaha yazan olur elbette. kişinin karekteri kendisini ele verir zaten

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Evet karakter önemli

      Yorumla
    • Eternetiy
      Eternetiy
      +1 yıl

      hakkında hayırlısı olur umarım

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Teşekkürler senin de

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Akgün29
    Akgün29 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Özgürlüğümün kısıtlanması baba göre değil duygusal bir ilişki de yaşamam asla

    1
    24 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ya her kadın her ilişki özgürlüğü kısıtlayacak değil ki. Karşışıklı saygı ve sınır olmalı. Ciddi düzgün ilişkin varken nasıl bir özgürlük istediğine bağlı…

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Özellikle Türk kadınları tam bir evlilik ve ciddi ilişki meraklısı ve sahiplenip sahiplenilmek istiyor bunlar bana göre değil. Kız arkadaşım var yunan 5 yıldır birlikteyiz ve o kadar mutluyuz ki ne o beni üzüyor nede ben onu.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ya katılıyorum aksini iddia edemem bende de var bunlar ama top noktada değildir yani normal seviyede. 5 yıl da güzel süre 5 yıldır bi ilişkidesin aslında yani tek bir kişi var dimi

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Tabi ki tek o var. Özgürlüğümü severim dediysen afedersin karaktersiz değilim.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Tebrik ederim valla. Çok değişik şeyler karşılaştım çünkü her şey olabiliyor da. Bu arada bu özgürlük kısıtlamak özgüvensizlikle alakalı bence. İki tarafta kendine değer vermeyip özgüvensizse yapar. Bu kıskançlıklar kısıtlamalar falan hiç benlik değil gerçekten

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Bak bir arkadaşım var 12 senedir evlenmeden birlikte yaşıyorlar o kadar mutlu ve huzurlular ki, inan ol evli olsalardı belki o kadar sürmezdi birliktelikleri ve o kadarda mutlu olamazlardı.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ya evet evlilik farklı bi boyut şu an ben de hiç düşünmüyorum. Ancak şu an normal stabil bi ilişki boyutına bile geçilemiyor hep takılmalık kalıyor sevgili adıno bile koymamıyorlar

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Bak ilişik de duygulardan önce insanların karakterli olmaları vede dürüst olmaları gerekir ama işin içine duygular girdiğinde insanlar çok dürüst olamıyor ve o ilişki zamanla yıpranıp bitmek zorunda kalıyor. Biz ilişkimizi saygı ve dürüstlük üzerine kurduk. o yüzden de ilişkimiz kolay kolay yıkılmaz.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ben de bu düşüncedeyim kesinlikle

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Ćok güzel o zaman umarım karşına senin gibi düşünen bir erkek çıkar. Ama umutsuz olma derim hayat o kadar mucizeler ve tesadüflerle dolu ki.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Yok yok hiç umutsuz değilim. Az sayıda bu kişiler ama doğru yerde doğru zamanda çıkıcaktır ayyy düşününce bile heyecanlandım hahaha böyle de çok meraklı gibi durmayayım amaaa sevmek sevilmek ççook güzel bir hiss yaa özlendi

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Bak sana tanışma hikayemizi anlatmamı istermisin?

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Yess anlat bakalım

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Bak çalıştığım şirketin Yunanistan dahil olmak üzere birçok ülkede ofisi var. Ve Yunanistan a gidip geliyordum sürekli ister istemez bir arkadaş ortamı oluştu belli bir zaman sonra. Birgün arkadaşlar bana dedi ki bir kız var birbirinize uygun gibisiniz sizi tanıştıralım mi ne dersin dediler, ben ilk başta yok dedim ama sonra bir konuşalım bakalım dedim. O kıza da söylemişler o da tamam demiş. Ve kızın numarasını verdiler aradım kızı konuştuk sonra 2 gün sonra buluşmak için anlaştık. Ben atına da araba ile bir yere giderken yolda arabası bozulmuş bir kadın gördüm, durdum size yardım etmemi istermisiniz diye sordum, o da dedi ki anlamısınız araba tamirinden yok anlaman dedim, peki nasıl yardımcı olacaksın diye sordu, bende dedim servis gelene kadar beklemeye eşlik ederek, bu bir güldü hoşuna gitti. Biz sohbet sohbet derken servis geldi arabayı götürdü bende onu gideceği yere bıraktım ve sonra buluşmak için kararlaştık buluştuk akşam yemek yedik eğlendik çok iyi geçti. Sonra ben geldim arkadaşlara dedim ki ben o dediğiniz kızla buluşmak tanışmak istemiyorum dedim. Onlar da nedenini sordular anlattım tamam dediler. Sonra kızı aradım o da beni arayacakmış buyur sen söyle dedim buluşmak istemediğini söyledi ben de ne tesadüf dedim bende buluşmak istemediğimi söyleyecektim dedim kapattık sonra ortaya çıktı ki tanıştığım kız beni beni tanıştırmak istedikleri kız mış. Tesadüf işte neyin nereden ne zaman geleceği belli olmaz.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Yaaa çok çok güzel bi tanışma hikayesi resmen kadermiş yaa valla bayıldım. Kafamda da canlandırdım sanki tipinize kadar biliyorum hahaa. Çok güzel çok tatlı

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Teşekkür ederim. Sana bir tavsiyede bulunmak isterim. Yolunun üzerinde çıkan birisi seninle yol yürür ancak.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Aaaa ince bi tavsiye bencee gerçekten mantıklı doğru daha fazla yol almalıyım yeni yollar bulmalıyım öylrysee

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Bak yolun nereye gidiyorsa yolundan şaşma o yol seni istediğin yere götürür ve mutlu da götürür. Hayatın akışına müdahale etme, yaşadığın ilişki de neysen o ol, taktik uygulama doğal ol ve seni o doğal halinle kabul eden olursa o kişi senin için doğru kişidir.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Evet evet karakterimden isteklerimden benliğimden vazgeçmediğim için uzun zamandır yalnızım. Zaten kendi kendime de mutlu bir insanım tüm istediklerimi yapabiliyorum benimle bu yolda denk bir şekilde eğlenceli bi şekilde yürüyecek biri lazım. Gereksiz dert olacak birine hiç gerek yok beni aşağıya çekmemeli beraber yükselmeliyiz

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Yolun belli. Şimdi o yol üzerinde mutlaka biri çıkar karşına. Ama hayatın akışına müdahale etme. Bilirmisin bilmem ama bir şarjı sözü var, (götür beni gittiğin yere) bu söz çok ince ve çok şey anlatıyor.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Hayatın akışı da bi işaret gönderir umarım.

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Kesinlikle gönderir ama umarım o işareti görür kaçırmazsın.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ayy evet umarım işareti kaçırmam

      Yorumla
    • Akgün29
      Akgün29
      +1 yıl

      Umarım işareti anlarsın

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

19

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Korkuyorlardır

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    Size çekinen denk gelmiş olması genelinin öyle olduğu anlamına gelmiyor..
    Ancak günümüzde insanlar fazla kolay tüketiyor her şeyi bildiğim bu..

    0
    5 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Çekinen değil de benceee kolaya kaçan uğraşmak istemeyen insanlar denk geldi

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      o zaman.. seçimleriniz hatalı olabilir bu açıdan bakınca..

    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Seçmek değil de denk geldi diyelim tanışınca böyle çıkınca yollar ayrılıyor

    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      iyiler denk gelir umarım:)

    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Haha umarım

  • BeyazTavşann
    BeyazTavşann Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    güvenilir sevilecek evine kadın ve anne diye getirebileceğin kadın sayısı o kadar az ki

    1
    10 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Evet artık kızlarda da bulmak zor erkeklerde de.. ben de bu cümlenin erkek versiyonuyla karşılaşamıyorum. Bırak evlenmeyi sevgili adını koymaya bile yanaşılmıyor hep takılmalıl kalıyor

      Yorumla
    • BeyazTavşann
      BeyazTavşann
      +1 yıl

      Ben takılmalık bile katlanamıyorum artık

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Daha önce yaşadın doymuşsundur belki. Ve bu çok okey bi durum.

      Yorumla
    • BeyazTavşann
      BeyazTavşann
      +1 yıl

      soğudum daha çok

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Neden soğudun

      Yorumla
    • BeyazTavşann
      BeyazTavşann
      +1 yıl

      dengesiz ne istediğini bilmeyen insanlar çıktı karşıma aynı zamanda iyi gözlem yapan biri olarak çevremdeki ülkedeki insanların ve ilişkilerin gittikçe kötüye gittiğini gördükçe soğudum

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Bu cümleye baya katılıyorum sürekli karşıma dengesiz bir gün var on gün olmayan insanlar çıkıyor. Çok güzel ilişkisi olan insanlar da görüyorum imreniyorum bazen moralim bozuluyor çoğunlukla da takmıyorum

      Yorumla
    • BeyazTavşann
      BeyazTavşann
      +1 yıl

      çok az öyle ilişkiler çok düşük ihtimal düzgün uyabileceğin mutlu olabileceğin bir şeyleri huzurla paylaşabileceğin birinin karşına çıkma ihtimali tamamen öldürmedim umudumu azcık bir şey bıraktım içimde de sanmıyorum

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Evet çok çok az sayıda var ama doğru zamanda doğru yerde karşımıza çıkar umarım

      Yorumla
    • BeyazTavşann
      BeyazTavşann
      +1 yıl

      umarım

      Yorumla
  • Efsanebjk444
    Efsanebjk444 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben ciddi düşünüyorum evlilik düşünüyorum ama kimse yok işte

    1
    9 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ben de karşılaşamıyorum ciddi düşünen insanlarla.. evliliği geçtim sevgililik adını bile koymak istemiyorlar

      Yorumla
    • Efsanebjk444
      Efsanebjk444
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsun aynen

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Sadece takılmak herkes… hadi tamam yaptık yapıldı ama etrafımda ki insanların 2 3 yıllık ilişkisi var benim karşıma niye çıkmıyor

      Yorumla
    • Efsanebjk444
      Efsanebjk444
      +1 yıl

      Benimde aynı nasip kısmet işte

      Yorumla
    • Efsanebjk444
      Efsanebjk444
      +1 yıl

      Konuşmak isterseniz dinlerim

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Evet ya neyse hala bir yerlerde böyle düşünen insanlar varsa karşımıza çıkarsa iyi olurrrr

      Yorumla
    • Efsanebjk444
      Efsanebjk444
      +1 yıl

      İyi olur inşallah hayırlısı

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ya evet ben çok sıkıldım yoruldum hatta ya. Türlü türlü dengesizlikler saçmalıklar artık bunlarla uğraşmak istemiyorum

      Yorumla
    • Efsanebjk444
      Efsanebjk444
      +1 yıl

      Aynen bende yoruldum artık illaki var dengesiz olan

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Türk degilmisin sen? soruna gelince, cok dengesiz simarik kizlar dolu ortalik, ciddi bir iliski kurmak icin ciddi bir kiz sayisi cok az cok nadir, bulursam ciddi iliski düsünürüm.

    0
    4 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Türk müsün sorusu nerden çıktı hdhs doğru ciddi düşünen kız ve erkek bulmak zor çok nadir benim de karşıma çıkmıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Türklerin türkce paylasim yapmasi gerektigi, geneli Türkün oldugu bir sitede "one night stand" ne?

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Bu şekilde yazmak istedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden? bir sebebi olmali? Türkcen yetersiz m i?

      Yorumla
  • Pandamsı_642
    Pandamsı_642 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Güven veren biri olursa neden düşünmiyeyim ciddi ilişki?

    0
    0 Yorumla
  • TemizMan
    TemizMan Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben ciddi ilişki insanıyım. Ama gerek kalmadı

    0
    0 Yorumla
  • zirkonn
    zirkonn Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı.

    neden olcak kimse sorumluluk almak istemiyo artık

    0
    3 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Sanki ne sorumluluğu var ki.. bebek mi büyütüyor alt tarafı ilişki. Başka kızlara bakmayacak uçkuruna sahip çıkacak o kadar

      Yorumla
    • zirkonn
      zirkonn
      +1 yıl

      işte onun sorumluluğunu almak istemiyo kimse 😂 istiyoki tüm kızlar benim olsun 😂

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Haahah yaa tamam bu olaydan soğumuş artık sorumluluk alacak insanlar pllsss

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ciddi ilişki düşündürtecek bir kız çıkmıyor maalesef şahsen. Diğerlerini bilemem.

    0
    2 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Erkekler de bundan şikayetçiymiş dmeek ki.. çok az sayıda var ciddi düşünen insan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yapıcak bi şey yok maalesef o yüzden akışa bırakıp anı yaşamak daha güzel çok düşününce işin içinden çıkılmıyor çünkü.

      Yorumla
  • Kani666
    Kani666 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Sanırım o ilk zamanlarda ki heyecanı istiyoruz hep

    0
    5 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Sağlıklı güzdl bi ilişkide heyecanda olabilir aslında yaaa doğru kişiyi bulmakla alakalı galiba

      Yorumla
    • Kani666
      Kani666
      +1 yıl

      Evet ama o kişi elbette bir şekilde karşına çıkıyor ama heyecan gitmese bile bazen farklı olaylar gelişebiliyor ve bitirmek zorunda kalıyorsun.

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Haha evet öncr bi çıksın da bitiyor mu sonra bakarız

      Yorumla
    • Kani666
      Kani666
      +1 yıl

      Ben kendi adıma konuştum ama seninde çıkacaktır elbette ama sonu benim gibi olmamasını dilerim 😂

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Hahha ooo yeni biten bi ciddi ilişki var sanırım

      Yorumla
  • Starlordd_
    Starlordd_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 548 cevap paylaştı.

    Seni begenmedigi icin dusunmuyodur

    0
    1 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Sadece takılmalık noktasında kalıyor

      Yorumla
  • Coolguy8610
    Coolguy8610 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    Evlilik masraflı

    0
    6 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Bekledikçe her şey daha da pahalı oluyor beklememek lazım

      Yorumla
    • Coolguy8610
      Coolguy8610
      +1 yıl

      Ben o masrafı tek kadın için göze alırımda oda kabul etmiyor türkiyede yaşamayı sürekli, kendisi ukraynalı

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Hmm anladım karışıklı aynı beklentiler içinde olmak lazım tsbi

      Yorumla
    • Coolguy8610
      Coolguy8610
      +1 yıl

      Evet; savaş çıkınca 3 ay kaldı sonra fransaya gitti mülteci olarak

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Hala ilişki devam ediyor mu

      Yorumla
    • Coolguy8610
      Coolguy8610
      +1 yıl

      Evet konuşuyoruz, 6 sene oldu zaten tanışalı, ikna etmeye çalışıyorum hiç olmaz 10-15 gün gelsin diye paristen, biletlere baktım 3bin falan bişry değil alırım dedim, izin ayarlarsa işten gelir

      Yorumla
  • Beyfendi0606
    Beyfendi0606 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Hayat bir kişi için fazla kısa üzgünüm

    0
    1 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Off off felakett demek böyle düşünülüyor

      Yorumla
  • Kriminal_Kalp
    Kriminal_Kalp Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Genelleme bence

    0
    0 Yorumla
  • RockNYeah
    RockNYeah Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    ciddi ilişki yaşayıp üzülmeye gerek yok ondan

    0
    0 Yorumla
  • Ghostmale01
    Ghostmale01 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Ciddi bir partner bulsam olabilirde

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ciddi ilişki istedim de o beni istemedi işte

    0
    3 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Evet artık sadece erkeklerde değil kızlar da aynı mantıkta.. aynı anda aynı beklentilerde olmak lazım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani nasip değilmiş belki o da ciddi istiyordur ama istediği ben değilimdir

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Olabilir tabi. Ama genelde benim karşılaştıklarımda hiç bu noktaya bile gidemedi

      Yorumla
  • YüksekAkrep
    YüksekAkrep Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Karşımdaki ciddi istemiyor ki

    0
    5 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Ama sen ciddi ilişki insanı mısın yani

      Yorumla
    • YüksekAkrep
      YüksekAkrep
      +1 yıl

      Evett ciddi ama sınır olamayacak aramızda

      Yorumla
    • YüksekAkrep
      YüksekAkrep
      +1 yıl

      Vur geç insanı değilim ben

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Güzelll ciddi ilişki seven birkaç kişi hala var herhalde ben hiç karşılamaıyorum da

      Yorumla
    • YüksekAkrep
      YüksekAkrep
      +1 yıl

      Bende karşılaşmadım haklısın

      Yorumla
  • doğruözuğur16
    doğruözuğur16 Takip Et
    Bilge Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Valla hiç cekinmedim

    0
    4 Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Yaş grubu sebebiyle değişiklik gösteriyor galiba

      Yorumla
    • doğruözuğur16
      doğruözuğur16
      +1 yıl

      Gençler her zaman kanı hızlı olduğu için genelde ayran gönüllü oluyor ama olgun insan durulur ve durduğu yere sahip çıkar

      Yorumla
    • Vazgeçgönül_
      Vazgeçgönül_
      +1 yıl

      Katılıyorum

      Yorumla
    • doğruözuğur16
      doğruözuğur16
      +1 yıl

      Hayırlısı diyelim

      Yorumla
Devamını Gör(4)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Beyler ciddi ilişkiden niye çekiniyorsunuz ya neden hep one night stand düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler neden ciddi ilişkinizden sonra p.. iç oluyorsunuz? 14 cevap verildi
Erkekler neden ciddi ilişki istemezsiniz? 14 cevap verildi
İzmirli erkekler sorum? Aşk olmadan tek gecelik ilişkiye açık mısınız? Yoksa aşkın olduğu... 15 cevap verildi
Beyler sevgiliniz varken tek gecelik ilişki yaşar mısınız? 37 cevap verildi
Erkekler neden tek gecelik ilişkiler yaşar? 21 cevap verildi
Erkekler sorum size neden elde edinceye kadar ilgi yoğunluğu veriyorsunuz elde ettikten sonra... 29 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨