Sevgilimi çok seviyorum o da beni seviyor ama uzakta. Nasıl olacak böyle?

Dediğim gibi onca mesafeye rağmen çok bağlıyız birbirimize ama ben ilgi manyağı olduğum için hep yanımda istiyorum Bir türlü bu duruma alışamadım ve çok özlüyorum onu dışarda birbirine sarılan çiftleri görünce içim parçalanıyor ve bende üniversite okuyorum şimdi siz düşünün benim halimi ne tavsiye edersiniz

Sevgilimi çok seviyorum o da beni seviyor ama uzakta. Nasıl olacak böyle?
Cevapla