Aşka dair umudumu yitirmiştim ama tekrar aşık olmak istiyorum. Sizce de sevgi insana iyi gelmiyor mu?

Aşk hep benim için bambaşka bir şeydi. Hala da öyle. Başkası yüzünden ümidini yitirir gibi oldum ama, aşkın herşeyi değiştirebileceğini ve tek aşkın beni mutlu edebilcegine inanıyorum. Bilmiyorum ama karşıma doğru kişi cikarsa ona herşeyimi verebilirim. Dünyadaki en güzel duygulardan birinin kesinlikle aşk olduğuna inanan biriyim. Abim sevgilisi sayesinde kullandığı ve hiç bırakamayacagina inandığı maddeyi bıraktı. Sevgi insanı iyileştiriyor. Karşında doğru insan olduğu müddetçe.

Aşka dair umudumu yitirmiştim ama tekrar aşık olmak istiyorum. Sizce de sevgi insana iyi gelmiyor mu?
Cevapla