Sevgilim yok, bunun eksikliğini bu sıralar çok hissetmeye başladım. Ne yapabilirim?

Mantıklı cevaplar lütfen...
Sevgilim yok, bunun eksikliğini bu sıralar çok hissetmeye başladım. Ne yapabilirim?
Cevapla