soğudum sevmiyorum dedi istemiyorum seni artık imkansız dedi bana. Bende çok kırdın çok üzdün beni diye sürekli yazdım oda artık yazma diye çok söylendi ama kendime hakim olamadım beni şimdi her yerden engelledi aradım kapatıp engeli bastı sizce zamanla engeli açarmı? Başına gelen söylesin
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kendine saygın varsa yazma
Zatem gururmu iyice ayaklar altına aldım yazamam da beni her yerden engelledi çok kötü düştüm bide sevmiyor beni ama ne bilim bi umut belki özler açar engeli diyorum kendi kendime
Neden ayrıldınız? Olay ne yani? Ve başıma bu olayın benzeri geldi yolun sonu tabiki ayrılıkla ve daha büyük hayal kırıklığı ile bitiyor. Zorlama hiçbir şeyi tecrübeyle sabit bir yorum bu.
6 ay beraberdik ilk 2 ay nerdeyse hep buluşurduk güzel zamanlarımız oldu 3. Ayda Ankara'ya gitti mesleği gereği bende İstanbul'da yaşıyorum ailemle . Başka şehire gidiyor diye ben bunalıma girdim onuda soğuttum sonrasında uzak mesafe ilişkisi olunca kavgalarımız çok oldu filan son 1 2 ayda bana soğuk davrandı ve sonunda gitmek istedi sevmiyorum bitti artık imkansız dedi bende o acımla üzüntümle mani olamadım yazıp durdum yazma uzatmayalım dedikçe ben yine yazdım engelledi her yerden annemden aradım ordan da engelledi senin ki açtımı engeli peki?
Bak canim benim sen kendine takıntı haline getirmişsin. Sende resmen 5 ay önceki kendimi gördüm. Hani demişsin ya seninki açtı mı engeli diye ben sana ne olduğunu söyleyeyim. Sonuç aldatılma. Araya bir kere mesafe girdi mi bitti. Ya bırak o pişman olup sana dönsün. Daha fazla kendini ezdirme gerçekten çok kötü konuma dusmussun
Ayrıca sana şunu söyleyeyim hiçbir erkek hayatında böyle bir kadın istemez.
Kendi için bu kadar yalvaran kadınları hep cepte görüp kötü davranirlar
Aldatılma derken başka biri olduğu için mi senden gitti
Ben de senin gibi yaptım sürekli yazdım o engelledikce peşinden koştum herkesin telefonundan aradım ulaşmaya çalıştım. Ve gözünde basit bir kadın oldum. Sonra beni cepte gördüğü için benden gizlice başka kızlarla görüşmüş benim mesajlarıma bir süre sonra cevap bile vermiyordu. En son bunu cafe de bir kızla bastım
Ve sonra herkes kendi yoluna...
Hadi ya
Kızım gurursuz musun ne ya bırak yazma
Onun gözünde evet gurursuz oldum ama beynimin içi susmadı ona tonlarca şey yazmak istedim öylede oldu keşke bi mucize olsa
Of hâlâ mucize diyorsun. Allah seni ıslah etsin inşallah amin.
Amin bencede beni Allah ıslah etsin hakettm
Ya niye böyle yüzsüz davranıyorsun hem engellenmişsin hem geri dönmeyi istiyorsun yapma şöyle şeyler bu seni onun gözünde daha basit kılar
Canım çok yanıyo kalbimle hareket ettim ama aşırı derece düştüm her yerden engelledi
Yapma işte hakim ol kendine emin ol iyi ki ona gitmedim diyeceksin ileride
İçimde çok pişmanlıklarım var zaman zaman psikolojik baskı kurdum ama benim hayatımda o olsun istiyorum imkanszı gibi duruyor ama bi küçük umudum olsun istiyorum belki özler
Biraz kendine zaman ver zaten olacağı varsa olur
Evet biraz zamana ihtiyacım var ama onun özlemesini çok istiyorum yeniden onunla devam etmek ama çok düştüm ya gözünde sürekli yazarak git dedikçe bana
Birazda sen kaç o zaman bakalım böyle nasıl tepki verecek
Umrunda değilim ki engelledi her yerden beni yoksaydı artık o gelmez sen olsan napardın sevgilinden soğuyup ayrılsan sevmiyorum yazma uzatma git dedikçe kız yazsa engellesen en son her yerden wp dan yazıyorum ordsn engelliyor İnstgramdan yazıyorum ordan engelliyor sen napardın ve ya sonrasında açarmıydın engeli
Ben olsaydım eğer benim için değerli birisiysen biraz zaman geçtikten sonra tabi ki de kaldirirdim engelleri ama sen baya bezdirmişsin arkadaşı
Hemde nasıl bezdirdim satır satır yazıp durdum bu son mesajım dedikçe son mesajlarım olmadı oda artık engelledi gittim annemden aradım yazdım ordan da engellendim artık açmaz dimi engeli
Yakın zamanda açması biraz zor gibi görünüyor
Yakın zamanda açmasın beklerim ben zaten engeli açarsa yazmam hiç bir şekilde ama engeli açmasının bi anlamı var mı onu merak ediyorum
Yanlış yazmışım yakın zamanda açmasını beklemiyorum olcaktı
Bekle bakalım ne olacak
Bekliyorum o kadar içten dua ediyorum ki çok ağladım benimde hatalarım var pişmanlığımı çok derinden yaşıyorum
Hayirlisi neyse hakkında o olsun
Ayy yazık yaa
:(
Peki biz nereden bilelim bunu sence?
Tamam
Peki.
iyi yapmış sana
Biraz saygın olsa insanların acısına sevdim sonuçta ve kalbimle hareket ettim iyi yapmış ne
Sevmiyorum, istemiyorum seni diyen birine niye inatla yazıp kendinizi küçük düşürüyosunuz, gururunuzu ayaklar altına alıyorsunuz? Az bile yapmış hatta sana.
Öyle deme ya sonuçta çok sevdim giden o aşk acısı yaşayan benim kalbimle haraket ediyorum mantığım tamamen durdu kalbim herseyin önüne geçti
Neden ayrıldınız
6 ay beraberdik ilk 2 ay nerdeyse hep buluşurduk güzel zamanlarımız oldu 3. Ayda Ankara 'ya gitti mesleği gereği bende İstanbul'da yaşıyorum ailemle. Başka şehire gidiyor diye ben bunalıma girdim onuda soğuttum sonrasında uzak mesafe ilişkisi olunca kavgalarımız çok oldu filan son 1 2 ayda bana soğuk davrandı ve sonunda gitmek istedi sevmiyorum bitti artık imkansız dedi bende o acımla üzüntümle mani olamadım yazıp durdum yazma uzatmayalım dedikçe ben yine yazdım engelledi her yerden annemden aradım ordan da engelledi çok seviyorum onu