Adama beni mutsuz ediyorsun ayrılalım dedim, kabul etti. Bana olan ilgisi mi bitti?

Üç gündür çok bozuğuz. Pazar öğle vakti arkadaşıyla buluştu ve diğer gün akşama kadar bana yazmadı. Pazartesi akşamında da hiçbir şey yokmuş gibi “napıyorsun canım” dedi. Görüldü attım kavga ettik. Bugün dayanamadı gene geldi yazdı bana, yazma sebebi de mayolu fotoğrafımı paylaşmam.. Ayrılalım beni çok mutsuz ediyorsun dedim. Hayatında biri mi var dedi, yok dedim ama artık olabilir dedim. Saygı duyuyorum dedi ve çekti gitti..

Seven insan bu kadar çabuk pes eder mi ya?
Adama beni mutsuz ediyorsun ayrılalım dedim, kabul etti. Bana olan ilgisi mi bitti?
Cevapla