Dün arkadaşlarımla dışarı çıktım akşam 7 de görüştük saat 9 buçukta kız arkadaşımın birisi hadi okeye gidelim dedi 3 kişiydik. Nişanlısını aradı 3 kız 1 erkek gidicektik. Haber verdim erkek var gidemezsin dedi. Beni diğer ilişkileriyle kıyasladı.
* İşte diğer iliskimde de böyle oldu.
* Siz bütün kızlar aynisiniz, aynısını yapıyorsunuz felan.
Ben kahve icicez diye çıktım evden sonra otururken okey çıktı ortaya yani birden aniden gelişen bir durum. Modumu o kadar çok düşürdü ki eve geldim bende.
İlişki 1 aylık bu arada , ben evlendim boşandım henüz bunu bile dile getiremedim. O kadar güvensiz ve şüpheci ki konuşamıyorum yanlış anlaşılırım diye. Napmam gerekiyor hiç bir fikrim yok. Ayrılmam gerekiyor bu kadar kısıtlanmak bana göre değil çünkü ama değer veriyorum hoşlanıyorum da. Ne yapayım sizce bu arada birlikte de olduk.
* İşte diğer iliskimde de böyle oldu.
* Siz bütün kızlar aynisiniz, aynısını yapıyorsunuz felan.
Ben kahve icicez diye çıktım evden sonra otururken okey çıktı ortaya yani birden aniden gelişen bir durum. Modumu o kadar çok düşürdü ki eve geldim bende.
İlişki 1 aylık bu arada , ben evlendim boşandım henüz bunu bile dile getiremedim. O kadar güvensiz ve şüpheci ki konuşamıyorum yanlış anlaşılırım diye. Napmam gerekiyor hiç bir fikrim yok. Ayrılmam gerekiyor bu kadar kısıtlanmak bana göre değil çünkü ama değer veriyorum hoşlanıyorum da. Ne yapayım sizce bu arada birlikte de olduk.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer